• Odile

Var passar en Playboytatuering in?

vilket ståhej över en tatuering...TS syster är väl vuxen och kan säkert stå för/försvara sin tatuering (varför man ens skulle behöva det). Frågan TS ställde var ju VAR någonstans en sådan passar, inte varför den ska tatueras in. Kanske skulle alla upprörda människor starta en egen tråd om Playboy som märke
    Min egen åsikt: eftersom hon har bestämt sig, gör den på ett diskret ställe om hon skulle ångra sig (inte för att jag tror det, men man vet aldrig). Kanske på höften, insidan av vristen..?

• Odile

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:14:56 följande:

Många har svarat VART den passar, ingenstans.
    fyndigt, men TS hade en fråga om en plats.
  • Odile
    Bevabus skrev 2009-07-14 15:46:00 följande:
    Nej man beter sig barnsligt när man svarar "ingenstans" för att man inte gillar en persons idé om en tatuering när den redan bestämt att den ska ha den. När man frågar vart man tycker den ska sitta så är det på en KROPPSDEL man pratar om och om man svarar något annat så gör man det bara för att jävlas,och då är man väldigt, väldigt barnslig. Jag är bara 18 år och enligt er flesta här på FL dömd att vara omogen, medan jag var en av de få som klarade att ge ett moget svar på TS fråga. Bara ge er.
    Du har helt rätt. Det är ju ett irrelevant svar "ingenstans". TS syster har ju bestämt sig.
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?