Inlägg från: jaghopparhögt |Visa alla inlägg
  • jaghopparhögt

Var passar en Playboytatuering in?

li bi skrev 2009-07-14 14:48:37 följande:

Det är lika fult förstås, men lättare att ångra. Håller med föregående talare om att en Playboytatuering inte passar någonstans.
    Jo då nog kan det passa, om man har en heltatuerad arm med massor av olika oldschool motiv, spelkort, pinupor och dylika så kan säkert en playboykanin passa in därnånstans.
    Men som enskild tatuering på kroppen, hujjedamej!
  • jaghopparhögt
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:04:32 följande:
    Och isf anser jag att det inte är något fel på dom som viker ut sig.. Förutom att tjejer börjar nojja över sina egna kroppar, fastän utvikningsbilderna är retusherade.
    Hon kommer ju ändå att bli identifierad som en vis typ av människa.
    T ex som att folk kommer anta att jag är kristen om jag har en bild på Jesus och ett stort kors, att jag är nazist om jag har en bild på Hitler.
    Jag och säkert många andra tänker mig en tjej med en playboytatuering som att hon gillar platboylivsstilen. Att festa och ha sex och inte bry sig så mycket om andra saker. Att hon skulle tycka det var kul att bo på playboymansion.
  • jaghopparhögt

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:15:56 följande:

Jag höll alltså med dig
    Åh nu kom jag på jättebra exempel, big-brother-jessica eller Linda Rosing .
    Perfekt exempel på personer som jag absolut inte skulle bli förvånad om de hade en playboytatuering.
  • jaghopparhögt
    Bevabus skrev 2009-07-14 15:38:40 följande:
    Kanske TS bör starta en ny tråd med en regel att man inte får skriva "ingenstans" då alla som kallar sig "vuxna" på FL kanske inte är så mogna trots allt...Seriöst, ni beter er barnsligt just nu.
    Haha beter man sig barnsligt för att man inte delar TS åsikt.
  • jaghopparhögt
    Bevabus skrev 2009-07-14 15:46:00 följande:
    Nej man beter sig barnsligt när man svarar "ingenstans" för att man inte gillar en persons idé om en tatuering när den redan bestämt att den ska ha den. När man frågar vart man tycker den ska sitta så är det på en KROPPSDEL man pratar om och om man svarar något annat så gör man det bara för att jävlas,och då är man väldigt, väldigt barnslig. Jag är bara 18 år och enligt er flesta här på FL dömd att vara omogen, medan jag var en av de få som klarade att ge ett moget svar på TS fråga. Bara ge er.
    Ja du är fantastiskt duktig du.
  • jaghopparhögt
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:52:21 följande:
    Precis, och hon har varit bestämd sen hon var 15-16. Alltså i 10 år har hon vridit och vänt på frågan och sett fördelar samt nackdelar men är ändå lika bestämd. Bara det att hon inte vet på vilken KROPPSDEL hon vill ha den.
    Har hon fortfarande samma smak som när hon var 16?
    Oj...
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?