Inlägg från: Verkligen |Visa alla inlägg
  • Verkligen

Var passar en Playboytatuering in?

I soptunnan...

Tror inte det är ett motiv man är nöjd med efter ett tag.

♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Verkligen
    Mysan063 skrev 2009-07-14 14:46:30 följande:
    Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering. Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men..Tackar för erá åsikter.
    Nej, slampigt är det inte, men playboysmycken är jäkligt osmakliga dom med..Inte bara tatueringen.
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Verkligen
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:16:38 följande:
    Precis ;) Jag följde oxå serien, tjejerna verkar goa och är söta. Dom har roligt ihop och dessutom så HAR dom hjärna. Det är ju bara deras jobb!
    Haha.. Ja för ALLA tjejer som figurerat i Playboy var med i den serien..Eller?
    Den enda som verkade vettig på riktigt var Holly. Kendra var ju läskigt blåst.
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Verkligen
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:22:24 följande:
    Okej Kendra kanske inte hade ALLA besticken i lådan, hissen gick inte hela vägen upp osv.. Ibland! Men vissa ggr hade hon bra åsikter. Men resten av tjejerna är mogna och " normala " .
    Fast som sagt, alla Playboytjejer är ju inte med i serien. Det var ju bara dom 3 dåvarande "flickvännerna" till mr Hefner.
    Så man kan ju inte göra ett korrekt uttalande om att alla tjejerna är smarta och goa..
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Verkligen
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:23:44 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:15:56 följande: Åh nu kom jag på jättebra exempel, big-brother-jessica eller Linda Rosing .Perfekt exempel på personer som jag absolut inte skulle bli förvånad om de hade en playboytatuering.
    Linda gjorde väl reklam för Playboysmycken back in the days om jag inte minns helt galet... Nån av bimbosarna var det iaf.
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Verkligen
    tebax skrev 2009-07-14 21:26:21 följande:
    men varför bryr ni er så in i helvete om vad andra vill göra ? Playboy är ett fint och sött märke enligt vissa, varför inte bara acceptera det ? Måste man hela tiden komma med sina jävla argument om att man minsann är en trash om man använder just playboy märket?vad får man ut av det ?
    Fint märke? Fint?
    Är du säker? Vem anser att det är ett "fint" märke?
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?