• MrM

Var passar en Playboytatuering in?

Mitt spontana svar på frågan i rubriken är att tatueringen passar bäst in på Reeperbahn men efter att även ha läst brödtexten så får jag väl svara; mellan tårna, såvida din syster inte använder sandaler allt för ofta.

Mvh

• MrM
    Alexandra84 skrev 2009-07-14 20:16:10 följande:
    Skulle nog aldrig tatuera in en sån... okej kul grej nu... men hur känner hon för den när hon kommer som 60åring...?Försök få henne att ta nåt annat, en tribal eller nåt. Och sätt den på ett ställa hon inte ser så ofta, tex ryggen, nacken, ankeln... Annars finns risken att hon tröttnar fort på den.
    Du får ursäkta mig men jag höll nästan på att kissa på mig när jag försökte föreställa mig en stolt 60-åring med en rynkig tribal-tramp-stamp ovanför akterkastellet. Jag misstänker att det mesta kommer att se ut som skit vid 60 men just en plaboy bunny kommer ju att framstå som den dumma idé det är redan efter 6 månader.

Mvh
  • MrM
    Alexandra84 skrev 2009-07-14 21:00:45 följande:
    Mmm men vad är pisammast, tribal (liten och fin) eller en playboy kanin....?! Enkelt!Anser ju att man inte ska tatuera sig alls, men alla gör ju som dom vill!
    Jag har absolut inget emot tatueringar men jag tror nog att man bör ha en planeringshorisont som sträcker sig lite kortare än 60-årsdagen (då allt antagligen förfallit) och lite längre än en normal baksmälla (vilket många opersonliga standardtatueringar har en tendens att bli).

Mvh
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?