Inlägg från: Strawberrys83 |Visa alla inlägg
  • Strawberrys83

Var passar en Playboytatuering in?

Jag gjorde min på handleden, men nu är det en fjäril där ist för den som gjorde min playboy bunny var nog full eller nå, att han ens tog betalt?? Aja, jag fick tatuera över den, men skulle jag ha en så skulle det va på ena skinkan så det gick att dölja med trosor eller vid ljumsken.

Lycka till

• Strawberrys83

Men gud! Acceptera att alla tycker olika. Att vissa orkar bry sig om en liten tatuering? Om hon nu skulle ångra sig så är det bara till att tatuera över den som jag gjorde, jag hade en liten rosa på handleden, men med åren blev den fulare tyvärr, så nu är det en fjäril där ist. Vill man ha en Playboy bunny vad ska det göra? Ingen far väl illa av det? Tycker det kan va riktigt snyggt på vissa, lite fräckt och kaxigt framförallt sexigt. Och de som inte tycker det får ju göra det.
    Alla tycker olika, så är det och kommer alltid att vara.

Nä, gör det ni vill, ta vara på det ni har. Ni lever bara 1 ggr, gör det ni blir glad över.

Det är mitt råd.

/S

• Strawberrys83

Min kostade 500 kr, och att täcka över den med lika stor fjäril kostade 500 kr.
    Bullshit att det kostar mer, ja om man väljer att göra en emorm över, men en lika stor kostar inget mer än 500-700 kr. Om man tänker sig en lika stor som en tändsticksask. Jag har tatuerat hela min rygg, och vet vad tatueringar kostar, är inga svårigheter att tatuera över en lite tatuering.

Låter som hon skulle kapa av sig benet eller något liknande. Ta det lilla lugna.

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?