• tebax

Var passar en Playboytatuering in?

på halsen eller vristen.

Alla som kommer med negativa kommentarer har väl inte ett skit med att göra vem som vill tatuera vad?

Tror bara det ligger gammal svartsjuka och fula nyllen som gör folk osäkra och måste gensast kommentera att playboy skulle vara något hotfullt

Oh my god!

• tebax
    Mysan063 skrev 2009-07-14 16:02:10 följande:
    PRECIS!! Playboy är fint märke :) En söt liten oskyldig kanin :) Sen bara deras smycken är ju hur vackra som helst Ni får tycka vad Ni vill, men nu sa jag min åsikt om märket iaf! :)
    diggar märket jag med :) hoppas hon blir nöjd (har blivit nöjd) över sin tatuering .
  • tebax

men alla ni som klankar lägg ner! Bara för att ni är fula och inte kan klassas som bunnys ^^

• tebax
    Vickanflickan skrev 2009-07-14 21:23:53 följande:
    jo för det är ju vad folk vill klassas som..
    men varför bryr ni er så in i helvete om vad andra vill göra ? Playboy är ett fint och sött märke enligt vissa, varför inte bara acceptera det ? Måste man hela tiden komma med sina jävla argument om att man minsann är en trash om man använder just playboy märket?

vad får man ut av det ?
  • tebax
    Verkligen skrev 2009-07-14 21:31:59 följande:
    Fint märke? Fint? Är du säker? Vem anser att det är ett "fint" märke?
    antagligen hon som vill tatuera det
  • tebax
    Vickanflickan skrev 2009-07-14 21:33:48 följande:
    man får nog vara beredd på att folk inte tycker lika som en när man lägger upp en tråd i ämnet. om man då frågar var på kroppen det märket passar så kan svaret bli att man inte tycker det passar någonstans på kroppen och även en förklaring till varför man anser så.
    men det var ju inte hennes fråga. Hon frågade ju inte var ska min syster INTE tatuera sig, utan nu var frågan var nånstans och har man inget vettigt svar behöver man ju inte svara.
  • tebax
    idiblon skrev 2009-07-14 21:35:23 följande:
    Alltså, jag har inte klagat än. Jag är nyfiken på hur bruden ser ut. Ser hon ut att kunna kvala in som bunny så är det inte lika stört som om det är ett fläskfetto med gristryne, liksom.
    okej
  • tebax
    Vickanflickan skrev 2009-07-14 21:43:59 följande:
    men om frågan är: var ska man ha den... då kan svaret vara ingenstans. ibland kan ett svar vara minst lika vettigt även fast det inte är det svaret man önskar sej. det är ju så i diskussioner, folk tycker inte alltid lika som en. det får man vara beredd på.
    ja men säg då ingenstans men längre behöver man ju inte gå eller hur ?
  • tebax
    Mysan063 skrev 2009-07-15 15:26:20 följande:
    Undra varför märket Playboy anses som så provocerande och känsligt för vissa som svarar
    dåligt självförtroende och osäkerhet , tror jag ligger bakom det.
  • tebax
    Mysan063 skrev 2009-07-15 15:29:47 följande:
    Precis. Dålig självkänsla och kroppsnojor tror jag oxå ligger bakom det.
    jepp
  • tebax
    Drakfisk skrev 2009-07-15 15:34:42 följande:
    Obs, obs, glömde att jag skrev på FL, mitt senaste inlägg var ironiskt. (Glömde att skriva ut det, det brukar ju tyvärr behövas )
    varför bryr man sig så mycket om vad andra gör med sin kropp annars ?
  • tebax
    Drakfisk skrev 2009-07-15 15:37:25 följande:
    För mig får man göra vad man vill med sin kropp, tatuera in alla logotyper man kommer på om man så känner för det, men om någon frågar får man väl säga att det är jäkligt smaklöst att tatuera in ett varumärke (och inte ens få betalt för det)
    okej
  • tebax
    k girl skrev 2009-07-15 15:42:16 följande:
    Jag tror inte att det är särskilt många som tycker att det är "provocerande" eller "känsligt". Däremot tror jag att en hel del människor får vissa associationer av Playboyloggan; och det är ju för tusan hela poängen med att ha en logga. Därför tycker man att det är dålig smak att tatuera sig med en logga. Och som man bara kan konstatera, smaken är som baken och har knappast med varken självförtroende eller säkerhet eller brist därpå att göra. "Jag tycker att det är fult och trashigt att tatuera in KUK på kroppen." "Äsch, du är bara avundsjuk, har dåligt självförtroende och är osäker!" Jättelogiskt.
    om du säger det så
  • tebax
    Emeli skrev 2009-07-15 23:54:09 följande:
    Svaret på ts fråga är att den inte är snygg någonstans eftersom den representerar en förvriden kvinnosyn. Varför vill man ha en logga som står för slampor och white trash? Varför vill man klassa ner sig själv? Så lågt!
    beror ju på , vem har sagt att det är white trash ? Det verkar ju som om det är mest kvinnor som tycker det. Svartsjuka kanske ?
  • tebax
    Viewsonic skrev 2009-07-16 12:18:10 följande:
    Ni som tycker att Playboy-bunnyn är ett toppenmotiv att tatuera in, finns det möjligtvis inte några motiv som *ni* tycker är tokfula/fel att tatuera in? Eller är alla motiv toppen? Jag har inte fått någon kommentar till att det kan vara en plan att tatuera in Playboy-bunnyn på vänster skinka och Hustler-loggan på höger skinka? Kan någon som gillar bunnyn över huvud taget komma på varför andra inte tycker att det är ok? Repliker som avundsjuka, kroppsnoja o.s.v. är så omoget.
    jag är omogen
  • tebax

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:43:44 följande:

och tydligen en jättebra debattör *ironi*
    har jag påstått att jag är en debattör ? Nej.
  • tebax

Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:52:12 följande:

Lite fel forum då kanske, diskussionsforum....dålig debattör....klingar liite fel va?
    jasså ? Trodde inte man var tvungen att sätta sig och diskutera med sura hönor bara för att man vill svara på TS.
  • tebax
    Viewsonic skrev 2009-07-16 13:01:56 följande:
    Du var mig en sur höna!
    okej då vet jag :)
  • tebax
    Emeli skrev 2009-07-16 14:22:58 följande:
    Jaha? Och det vet du? Allvarligt talat, är du så korkad att du tror att det är varje tjejs dröm att få vika ut sig i Playboy?
    nej det har jag inte sagt eller hur ?
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?