Inlägg från: Mysan063 |Visa alla inlägg
  • Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Mysan063
    cicci85 skrev 2009-07-14 06:28:30 följande:
    min sambo gjorde en när han va 18 men bara ett par år senare så tatuerade han över den... den va inte så snygg
    Näää hon lär säkert göra om den senare, men hon är 25 år nu så hon har funderat i några år..
    Var gjorde han den..?
  • Mysan063

Precis som Flinken säger så tycker hon att kaninen är otroligt söt, och hon har mkt i Playboy bara för att kaninen är så söt bara.

• Mysan063

Trevligt att man får så negativ kritik!
    Jag skriver ett seriöst inlägg för att hjälpa henne med tips.
    Om Ni nu har så mycket EMOT Playboykaniner så svara inte då!
    Inte så kul när man ser att det är 16 inlägg, varav ca 14 klagomål..
    Min syster bor inte i en liten by, hon är ingen slampa heller och allt vad ni nu har skrivit.
    Hon bor i en storstad med sin man och son på strax över 1 år.
    Och hon har velat haft tatueringen sen hon var 15 år..
    Och hon är medveten om att den går att göra om, den går även att ta bort oxå!
    Men hon vill ha den, även när hon är 50 år!
    Eller finns det någon här som tycker en tatuering på en gammling är snyggt..? Nää..
    När Ni ändå är igång att kasta skit, är hon en slampa oxå för att hon har Playboyhalsband, Playboyörhängen och Playboynavelsmycke?

• Mysan063

Nu tänker jag inte kolla svaren mer, trodde det var vuxna människor på denna sida.

• Mysan063

Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering.
    Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men..
    Tackar för erá åsikter.

• Mysan063
    Bevabus skrev 2009-07-14 14:52:32 följande:
    I svanken tycker jag är fint inget fel med en playboytatuering. Jag gillar själva utseendet av den kaninen, det behöver ju inte betyda att man är "trashig" för det. Men den ska vara gjord i svart och ingen annan färg för att det ska bli snyggt tycker jag.
    Ohhhhhhh finns det hopp?! :D
    Håller med dig fullständigt, även fast JAG skulle kanske inte skaffa en, isf en pytteliten :P
  • Mysan063
    Reglementet skrev 2009-07-14 14:56:09 följande:
    Skaffar man en sådan, så ska man ju även stå för den. Gör din syster det? Hela konceptet? Skulle hon kunna tänka sig vika ut sig?
    Måste man vika ut sig för att man har en tatuering med en kanin? :S :S
  • Mysan063

Och isf anser jag att det inte är något fel på dom som viker ut sig.. Förutom att tjejer börjar nojja över sina egna kroppar, fastän utvikningsbilderna är retusherade.

• Mysan063
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:09:31 följande:
    Hon kommer ju ändå att bli identifierad som en vis typ av människa.T ex som att folk kommer anta att jag är kristen om jag har en bild på Jesus och ett stort kors, att jag är nazist om jag har en bild på Hitler.Jag och säkert många andra tänker mig en tjej med en playboytatuering som att hon gillar platboylivsstilen. Att festa och ha sex och inte bry sig så mycket om andra saker. Att hon skulle tycka det var kul att bo på playboymansion.
    Festa, ha massor av sex och bo på Playboymansion lät ju roligt! :D
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?