Inlägg från: pygmalion |Visa alla inlägg
  • pygmalion

Var passar en Playboytatuering in?

Be henne tänka om. Det finns en ENORM risk att hon ångrar sig. Jag besitter ingen medial förmåga men jag misstänker att hon är ganska ung och vill skaffa tatueringen eftersom den är "cool" och "sexig". Jag minns när playboy-symbolen var poppis i slutet av 90-talet och hade en vän som tatuerade in little bunny på höften (-97). Det kostade nästan dubbelt så mycket att göra om och täcka över den tatueringen 5 år senare... Kan hon inte göra något annat som har betydelse för henne personligen.

Om hon verkligen envisas; på ett disket ställe som kan döljas, typ höft eller axel eller insida lår

• pygmalion
    Strawberrys83 skrev 2009-07-15 00:22:32 följande:
    Min kostade 500 kr, och att täcka över den med lika stor fjäril kostade 500 kr.Bullshit att det kostar mer, ja om man väljer att göra en emorm över, men en lika stor kostar inget mer än 500-700 kr. Om man tänker sig en lika stor som en tändsticksask. Jag har tatuerat hela min rygg, och vet vad tatueringar kostar, är inga svårigheter att tatuera över en lite tatuering.Låter som hon skulle kapa av sig benet eller något liknande. Ta det lilla lugna.
    Nja, vi kanske inte talar om riktigt samma typ/kvalitet på tatueringar. För 700 kronor lär man inte få mycket för pengarna. Att täcka över en tatuering på ett snyggt sätt kostar alltid mer än originalet eftersom det går åt mer färg Visst kan man dra till med en blomma eller fjärli eller ngt simpelt, det är ok. Alla är ju olika (uppenbarligen ).
  • pygmalion
    Mysan063 skrev 2009-07-14 22:48:12 följande:
    Föresten, ni verkar tro att Playboy är en stor sexymbol.. Men Playboy står för detta: Playboy är en månatlig amerikansk tidning som grundades år 1953 av Hugh Hefner. Tidningen innehåller seriösa artiklar och skönlitteratur av hög klass men även erotiska bilder på bland annat månadens playmate..
    Bunnysymbolen ÄR en sexsymbol!! Inget fel med det, men fatta rätt
    Högkvalitativa artiklar...not so much!
    Heta brudar med sillisar...very much!

Jag har varit där, 1998 - träffade dock inga riktiga kändisar

Anledningen till att _jag_ avrådde din Syrra TS är för att _min personliga åsikt_ är att hon kommer att ångra sig pga av motivet. Jag älskar tatueringar och har större delen av ryggen täckt, samt 7 andra - har aldrig ångrat mig så det kanske inte hon heller gör?
  • pygmalion
    Mysan063 skrev 2009-07-15 10:58:45 följande:
    Finns det någon tatuering som är snygg när man är 60?
    Ja!! Självklart! Eller varför inte? Tatueringen bleks, ändrar form eallteftersom åren går och kroppen förändras. men det är väl ok?
    Är det kanske så att många helt enkelt ryggar för 60-åringars kroppar? Min mamma är 58 och hon har en jäkligt fin figur (snyggare än mig och jag är 33 )
  • pygmalion
    Emeli skrev 2009-07-15 23:54:09 följande:
    Svaret på ts Varför vill man klassa ner sig själv? Så lågt!
    Varför pratar folk om klass hela tiden? I Sverige har vi...hur många klasser?
    Överklass, medelklass, underklass, white-trash-klass,invandrarklass (arbetsinvandring) funktionshindrade, anhöriginvandrarklass, puckon, luder, slödder och annat patrask....eller? Missade jag någon *ironisk*

Och när vi ändå är inne på ämnet; hur vet du att personen i fråga klassar ner sig själv? Kaninen kanske symboliserar ett steg uppåt
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?