Jag tycker helt ärligt att det är ett dåligt motiv att välja om man själv inte jobbat med playboy. Det är ju som att jag skulle tatuera in en Big-brother logga fast jag aldrig varit med i programmet, det känns liksom inte helt rätt..
Sen så är motivet inte helt exklusivt eller innovativt, vilket gör det tråkigt.
Motivet är också i de flesta fall en symbol för utvikningsbrudar och playboy företaget, att då tatuera in det kommer göra att din syster framstår som antingen en playboybrud eller en wannabee-playboy - vilket är betydligt värre.
Motivet är för de flesta sammanfogat med sunkiga tonårsbrudar utan vidare vett i hjärnan, men en stark dragning för dålig smak.
Om du och lillasyster inte förstår det just nu så kanske ni gör det senare. På det sättet gör sig tatueringen bra på ett ställe som lätt utan besvär kan döljas. Tillexempel, på rumpan, nedanför höftbenet, i svanken.
Sen passar ju en sexsymbol alltid bäst på de sexiga kroppsdelarna - bara ett litet tips :D
Hoppas du inte tar illa upp av mitt inlägg, jag förstår bara inte hur man kan undgå att inse vilken uppfattning stora delar av Sverige kan få när vi redan reagerar så starkt på detta forum. Och sen har jag inget emot hefs dåvarande brudar, jag hade själv inte tvekat att flytta in i hans mansion, såvida jag får ta sambon med mig :D