Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Var passar en Playboytatuering in?

Den passar på någon av Hef's brudar. Annars vet jag inte om den passar alls. Om hon prompt måste ha den skulle jag sätta den på ett ställe där den är ej synlig för allmänheten men synlig för de man vill snuska med, så runt rumpan kanske.

• Thaleya
    Susyloo skrev 2009-07-15 02:15:31 följande:
    Den passar bara på de som bor hemma hos Hef och på Joy (my name is earl) i sin husvagn!
    Ne Joy är förjävla skön, dra inte ner henne i fördärvet :D
  • Thaleya

Jag tycker helt ärligt att det är ett dåligt motiv att välja om man själv inte jobbat med playboy. Det är ju som att jag skulle tatuera in en Big-brother logga fast jag aldrig varit med i programmet, det känns liksom inte helt rätt..

Sen så är motivet inte helt exklusivt eller innovativt, vilket gör det tråkigt.

Motivet är också i de flesta fall en symbol för utvikningsbrudar och playboy företaget, att då tatuera in det kommer göra att din syster framstår som antingen en playboybrud eller en wannabee-playboy - vilket är betydligt värre.

Motivet är för de flesta sammanfogat med sunkiga tonårsbrudar utan vidare vett i hjärnan, men en stark dragning för dålig smak.

Om du och lillasyster inte förstår det just nu så kanske ni gör det senare. På det sättet gör sig tatueringen bra på ett ställe som lätt utan besvär kan döljas. Tillexempel, på rumpan, nedanför höftbenet, i svanken.

Sen passar ju en sexsymbol alltid bäst på de sexiga kroppsdelarna - bara ett litet tips :D

Hoppas du inte tar illa upp av mitt inlägg, jag förstår bara inte hur man kan undgå att inse vilken uppfattning stora delar av Sverige kan få när vi redan reagerar så starkt på detta forum. Och sen har jag inget emot hefs dåvarande brudar, jag hade själv inte tvekat att flytta in i hans mansion, såvida jag får ta sambon med mig :D

• Thaleya
    Susyloo skrev 2009-07-15 12:38:07 följande:
    Hehehe! Hon är underbar, men jag är nog inte förvånad om det gömmer sig en liten kanin där nånstans!!
    ne det är sant, skulle inte förvåna mig alls :D Å andra sidan är det inte mkt som skulle förvåna mig när det gäller henne.

Sen hur många tror att TS syrra skiter i vad vi säger och gör tatueringen ändå? :D

JAG
  • Thaleya

Lilli by the Sea skrev 2009-07-15 12:25:57 följande:

Folk får ju gadda in vad de vill.. MEN som med många andra motiv, är en playboybunny litegranna ungdomskultur.. Det är "coolt" fram till en viss ålder, sen blir det mest ledsamt ju äldre man blir. OM hon nu inte jobbat med Playboy & vill ha det som ett minne. När jag gick i gymnasiet var det mycket Pokémon.. Vissa hade då dessa figurer på kroppen & ingen av dem är glada för det idag.. Men det var inne då & hur eftertänksam är man när man är 16-18???
    Jisses Tittade ni på pokémon i gymnasiet? :o
    Jag tyckte jag var för gammal för att titta på det och jag var väl omkring 11 när det visades.
  • Thaleya

Fast egentligen så är det ganska mycket falsk marknadsföring att tatuera in kaninen på ett dolt ställe, för då kanske en kille går hem med henne, klär av henne och sen ser han att hon har en playboybunny på skinkan - det är ju lite trist att behöva gå hem då för att man ödslat tid på någon man inte vill bekanta sig med. Jasså var du en sån liksom, fan jag skulle satsat på rödtotten i baren istället.

Då borde hon helldre sätta den i pannan eller något ställe där den syns så att folk vet vad som gäller.

• Thaleya
    Mysan063 skrev 2009-07-15 18:14:38 följande:
    Så det är bara slampor och fjortisar alltså som har Playboy..
    Eller de som saknar hjärnceller eller kunskap om symbolen.
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?