Inlägg från: 2barnsmamma85 |Visa alla inlägg
  • 2barnsmamma85

Var passar en Playboytatuering in?

haha va lustigt jag har precis en sån, en svart liten playboy bunny i slutet av svanken, så den syns inte så ofta.

• 2barnsmamma85
    Mysan063 skrev 2009-07-14 22:47:17 följande:
    Precis!! Dessutom är du en 2barnsmamma ;) Och inget fel är det med det! :) Du skäms inte över den väl?Tror det är supersnyggt faktiskt
    nej jag skäms inte alls över den, gjorde den för 1 ½ år sedan. den passar på mej, men jag ser inte ut som en vanlig mamma. jag är lång, blond, smal o har silikontuttar så kanske e d mer ok att ha en playboy tatuering då haha iaf om man ska tro alla andra som skriver sin hysteri om tatueringen här..
  • 2barnsmamma85

Häxan surkart skrev 2009-07-15 10:53:06 följande:

Men vill hon verkligen ha den när hon är sextio?
    vad spelar d för roll? man lever bara en gång, varför skulle man låta bli att göra något bara för att man kanske skulle ändra sej sen när man blev gammal? haha det va d dummaste jag hört..
  • 2barnsmamma85
    susannemalmö skrev 2009-07-15 23:18:25 följande:
    Vad är det med playboy du gillar så mycket?
    jag kan bara skriva vad jag gilalr med playboy (då jag oxå har en bunny i svanken) jag älskar playboy brudarna (är bisexuell) älskar det utseendet, långt fint hår, smal, stora fejk tuttar m.m. i love it. jag tycker hef är lite av en legend som grundat tidningen och gjort det så stort som det är idag. han verkar härlig som myser omkring i sin röda morgonrock med en massa brudar omkring sej. hehe. jag gillar porr och silikon. jag skaffade min för det speglar min personlighet, min galna, porriga sida. och jag ser ut som en bunny så det passar på mej. men som sagt min sitter lågt i svanken vilket jag tyckte var lägligt för då visar jag inte den så ofta, eftersom det TYDLIGEN är en stötande symbol så kan d ju va bra o ha den på ett ställe där den inte syns jämt. min mamma tex är ultrafeminist o hon hatar min bunny så hon e glad att hon slipper se den så ofta. min man däremot älskar den . alla e vi olika du..
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?