Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Var passar en Playboytatuering in?

fast en playboy bunny är ju typ ett märke blir nlite som att tatuera in scan,volvo eller eriksson eller nagot..

snorkrakornas barn heter snorungar
  • lokisse
    Flinken skrev 2009-07-14 10:43:49 följande:
    Ja absolut, men jag menade bara att jag inte förstod pinsmheten i att hon skulle ha den. Sen tycker jag med det e jobbigt med pinsamheter hos andra människor, men inte med tattueringar utan mer när dom gör bort sig på tv typ. Nej e många som inte tycker den e fin, det vet jag och det får man ju stå för, var det pinsamma jag undrade om!
    om jag far gissa sa är det för att det är en pinsam handling att tatuera in nagot med ett statement bara för att den är fin...
    extrem exempel ett hakors för det är fint. man struntar i betydelsen för att det är fint
  • lokisse

det finns ju tyvär manga tatueringar som inte gar att tatuera över pa ett snygt sätt och att ta bort dom brukar ocksa kunna bli problematiskt.

varför inte lägga pengarna pa ett smycke i stället eller en pirsing med playboy bunny.. det är lättare att byta ut än en tato

• lokisse
    lurksmulan skrev 2009-07-15 08:18:45 följande:
    Om det ser ut som en anka, går som en anka och låter som en anka är det troligtvis en anka.
    na ja det kan vara en höna gjord av en fjäder med...
  • lokisse
    Drakfisk skrev 2009-07-15 08:51:38 följande:
    Ja givetvis är man ju avundsjuk på någon som går omkring och åmar sig för en gamling dagarna i ända och använder huvudet som prydnad och inte till så mycket mer. Och "artiklar och skönlitteratur av hög kvalitet" -- ja det är väl bara att hoppas någon litteraturkritiker också inser detta och börjar lobba för att artiklarnas författare ska få något av de stora litteraturpris som finns. Or not.
    ja en politser borde väll vara dax för snart...
  • lokisse
    Lilli by the Sea skrev 2009-07-15 12:16:28 följande:
    Pulitzer...
    japp precis!
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?