Inlägg från: Drakfisk |Visa alla inlägg
  • Drakfisk

Var passar en Playboytatuering in?

Mysan063 skrev 2009-07-15 08:11:42 följande:
    Äsch ni är bara avis på söta, sexiga Playboytjejerna Tycker vi släpper den här tråden nu :-P
    Ja givetvis är man ju avundsjuk på någon som går omkring och åmar sig för en gamling dagarna i ända och använder huvudet som prydnad och inte till så mycket mer.

Och "artiklar och skönlitteratur av hög kvalitet" -- ja det är väl bara att hoppas någon litteraturkritiker också inser detta och börjar lobba för att artiklarnas författare ska få något av de stora litteraturpris som finns. Or not.
  • Drakfisk
    Airlee skrev 2009-07-15 15:06:11 följande:
    Tycker att det är ungefär lika töntigt som att tatuera in OS-loggan fast man bara brukar jogga en sväng runt kvarteret hemma.
    Eller titta på tv-sporten samtidigt som man dricker öl.
  • Drakfisk

tittaR på tv-sporten skulle det juvara, inget annat.

Drakfisk skrev 2009-07-15 15:06:49 följande:
    Eller titta på tv-sporten samtidigt som man dricker öl.
  • Drakfisk
    Mysan063 skrev 2009-07-15 15:29:47 följande:
    Precis. Dålig självkänsla och kroppsnojor tror jag oxå ligger bakom det.
    Ja precis, man har dålig självkänsla och kroppsnoja om man tycker det är fult som jag vet inte vad att tatuera in logotyper på kroppen.
  • Drakfisk

Obs, obs, glömde att jag skrev på FL, mitt senaste inlägg var ironiskt.
    (Glömde att skriva ut det, det brukar ju tyvärr behövas )

• Drakfisk
    tebax skrev 2009-07-15 15:35:35 följande:
    varför bryr man sig så mycket om vad andra gör med sin kropp annars ?
    För mig får man göra vad man vill med sin kropp, tatuera in alla logotyper man kommer på om man så känner för det, men om någon frågar får man väl säga att det är jäkligt smaklöst att tatuera in ett varumärke (och inte ens få betalt för det)
  • Drakfisk
    Viewsonic skrev 2009-07-15 15:51:39 följande:
    Ja, det är nog en trendgrej. Kaninen är ju rätt söt (även om jag tycker att det är tacky med tanke på vad den står för) - men om man vill ha den, köp en väska eller en t-shirt.
    Tycker man kaninen är söt kan man ju fundera på ett annat, liknande motiv, t.ex. påskharen
  • Drakfisk
    Mysan063 skrev 2009-07-15 18:14:38 följande:
    Så det är bara slampor och fjortisar alltså som har Playboy..
    Kort sagt: ja.
  • Drakfisk
    Mysan063 skrev 2009-07-15 18:27:28 följande:
    Då är jag oxå en slampa isf!!! För jag har Playboysmycken och diverse Playboyprylar hemma.. Och jag är äldre än syster som är 25..
    Men vad är det med Playboy som tilltalar er så till den milda grad att din syster överväger att (för evigt) ha den symbolen på kroppen?
  • Drakfisk
    Mysan063 skrev 2009-07-15 18:30:34 följande:
    Ska fråga henne nästa gång vi pratas vid
    Men du gillar ju också symbolen om du har PB-smycken och andra PB-prylar.
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?