Inlägg från: susannemalmö |Visa alla inlägg
  • susannemalmö

Var passar en Playboytatuering in?

Ingenstans, jag kan inte tänka mig en tatuering som signalerar WT mer än en playboykanin. Fast gör en slamptramp av den i svanken, då matchar ju platsen och motivet iaf.
    Bor hon i en liten by eller i en förort?

• susannemalmö

Vad är det med playboy du gillar så mycket?

SatuSv skrev 2009-07-15 21:12:56 följande:
    Jag har faktiskt den tattueringen ovanför min högra skinka! O gissa vad!Jag ångrar mig inte ett dugg Min man tycker att det är sexigt o aldrig har nån sagt något om den. Som sagt jag har alltid gillat Playboy o för det är jag ingen slampa eller wt!
  • susannemalmö

Ok, tack för svaret.
    Jag tror dock inte att symbolen är speciellt stötande egentligen, men det gör nog att många har förutfattade meningar om en.
    Playboy står för ett ideal och en kvinnosyn jag inte gillar, därför skulle jag nog tycka att det är lite tragiskt om jag såg någon med tatueringen tex. Men precis som du säger, vi är alla olika.

2barnsmamma85 skrev 2009-07-15 23:35:28 följande:
    jag kan bara skriva vad jag gilalr med playboy (då jag oxå har en bunny i svanken) jag älskar playboy brudarna (är bisexuell) älskar det utseendet, långt fint hår, smal, stora fejk tuttar m.m. i love it. jag tycker hef är lite av en legend som grundat tidningen och gjort det så stort som det är idag. han verkar härlig som myser omkring i sin röda morgonrock med en massa brudar omkring sej. hehe. jag gillar porr och silikon. jag skaffade min för det speglar min personlighet, min galna, porriga sida. och jag ser ut som en bunny så det passar på mej. men som sagt min sitter lågt i svanken vilket jag tyckte var lägligt för då visar jag inte den så ofta, eftersom det TYDLIGEN är en stötande symbol så kan d ju va bra o ha den på ett ställe där den inte syns jämt. min mamma tex är ultrafeminist o hon hatar min bunny så hon e glad att hon slipper se den så ofta. min man däremot älskar den . alla e vi olika du..
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?