Inlägg från: Viewsonic |Visa alla inlägg
  • Viewsonic

Var passar en Playboytatuering in?

Mysan063 skrev 2009-07-14 06:19:33 följande:
    Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    Ingenstans. Tänk på vad den står för.
  • Viewsonic

Köp en playboyväska istället, det är mitt råd.

• Viewsonic
    SatuSv skrev 2009-07-15 14:32:38 följande:
    Gillar man Playboy så mycket så tycker jag att man kan,men då ska det vara på ett sexigt ställe,typ ovanför skinkan.Jag ser inget fel med det! Så länge man är snygg o har snygg kropp så!Jag själv har alltid gillat Playboy och ser det VERKLIGEN INTE som ngt "Joy" i my name is earl,inte heller k*****r man runt bara för att man skulle ha en Playboy tattuering,kanske finns såna som gör det men inte alla.Finns verkligen heller inte nån ålder då man måste sluta tycka om playboy eller att det inte passar.Playboy är Hot as Hell!
    Varför är Playboy hot?
  • Viewsonic
    Mysan063 skrev 2009-07-15 15:26:20 följande:
    Undra varför märket Playboy anses som så provocerande och känsligt för vissa som svarar
    För att de säljer porr och att det är smaklöst, typ WT, som folk på FL älskar att hata och skriva in på FL.

Om man tycker något är smaklöst, så har man dåligt självförtroende? Mycket lustigt.
  • Viewsonic
    Mysan063 skrev 2009-07-15 15:29:47 följande:
    Precis. Dålig självkänsla och kroppsnojor tror jag oxå ligger bakom det.
    Kroppsnoja?

Det är många som ogillar tatueringar i allmänhet, och vissa motiv i synnerhet.

Om du inte gillar kroppkakor, skulle jag då säga att du har matnoja då?
  • Viewsonic
    tebax skrev 2009-07-15 15:35:35 följande:
    varför bryr man sig så mycket om vad andra gör med sin kropp annars ?
    Alltså, folk får mycket gärna tatuera sig hur de vill, men som sagt så kom frågan. Då får man svar. Sen vad de gör, struntar jag i. Om de tatuerar in Playboy-loggan på vänster skinka och Hustler-loggan på höger skinka, helt ok med mig.
  • Viewsonic
    Sweetheart86 skrev 2009-07-15 15:50:22 följande:
    Playboy? Är inte det ganska ute efter att alla typ haft det? isåfall skulle jag sälv välja vid "troskanten" på magen.. typ där blindtarmen sitter
    Ja, det är nog en trendgrej. Kaninen är ju rätt söt (även om jag tycker att det är tacky med tanke på vad den står för) - men om man vill ha den, köp en väska eller en t-shirt.
  • Viewsonic
    Drakfisk skrev 2009-07-15 15:54:13 följande:
    Tycker man kaninen är söt kan man ju fundera på ett annat, liknande motiv, t.ex. påskharen
    LOL
  • Viewsonic

images.google.se/images&rlz=1T4ADFA_svSE336&um=1&sa=1&q=cartoon+bunny&aq=f&oq=

Här finns exempel på tecknade kaniner hon kan tatuera in, UTAN att göra reklam för PORR.

Eller här:

images.google.se/images&rlz=1T4ADFA_svSE336&um=1&sa=1&q=miffy&btnG=S%C3%B6k+bilder&aq=f&oq=

Eller här:

images.google.se/imgres&imgrefurl=anybody.squarespace.com/display/ShowJournal%3FmoduleId%3D459945%26categoryId%3D130735&usg=__jrsYwnX3qyNABaWnaaUurkREro4=&h=235&w=200&sz=9&hl=sv&start=1&um=1&tbnid=_GaVXmb77TXj9M:&tbnh=109&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Danti%2Bplayboy%2Bbunny%26hl%3Dsv%26rlz%3D1T4ADFA_svSE336%26um%3D1

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?