Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Var passar en Playboytatuering in?

En playboykanin passar bäst på en överkåt fjortis, helst på insidan av låret eller på nedre delen av svanken.
    Annars passar den inte in någonstans

Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Fidelis ad urnam
    Mysan063 skrev 2009-07-14 14:46:30 följande:
    Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering. Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men.. Tackar för erá åsikter.
    Kan det bero på att smycken, tröjor osv inte är permanent. Då kan man komma ur fjortisfasen.

Jag tycker absolut du ska hälsa din syster allt det, kanske är käftsmällen hon behöver för att vakna upp.
  • Fidelis ad urnam
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:03:34 följande:
    Måste man vika ut sig för att man har en tatuering med en kanin? :S :S
    Playboy-kaninen är symbolen för imperiet och livsstilen Hugh Hefner har byggt upp.
    Det är en symbol för sex, utvik osv.

Varför vill man ha en symbol på sin kropp som man inte tycks ha koll på?
  • Fidelis ad urnam
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:09:31 följande:
    Hon kommer ju ändå att bli identifierad som en vis typ av människa. T ex som att folk kommer anta att jag är kristen om jag har en bild på Jesus och ett stort kors, att jag är nazist om jag har en bild på Hitler. Jag och säkert många andra tänker mig en tjej med en playboytatuering som att hon gillar platboylivsstilen. Att festa och ha sex och inte bry sig så mycket om andra saker. Att hon skulle tycka det var kul att bo på playboymansion.
    Om någon går runt med jesusbilder och kors så kommer säkerligen många anta att denne är kristen.
    Har någon bilder på Hitler kommer många anta att denne är nazist.
    Har någon en tatuering på playboy-kaninen kommer många anta att det är en slampa utan mycket innanför pannbenet.
  • Fidelis ad urnam
    Mysan063 skrev 2009-07-14 15:13:23 följande:
    Festa, ha massor av sex och bo på Playboymansion lät ju roligt! :D
    Om man är ytters korkad ja.
  • Fidelis ad urnam
    Odile skrev 2009-07-14 15:14:17 följande:
    vilket ståhej över en tatuering...TS syster är väl vuxen och kan säkert stå för/försvara sin tatuering (varför man ens skulle behöva det). Frågan TS ställde var ju VAR någonstans en sådan passar, inte varför den ska tatueras in. Kanske skulle alla upprörda människor starta en egen tråd om Playboy som märke Min egen åsikt: eftersom hon har bestämt sig, gör den på ett diskret ställe om hon skulle ångra sig (inte för att jag tror det, men man vet aldrig). Kanske på höften, insidan av vristen..?
    Många har svarat VART den passar, ingenstans.
  • Fidelis ad urnam
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:09:31 följande:
    Hon kommer ju ändå att bli identifierad som en vis typ av människa. T ex som att folk kommer anta att jag är kristen om jag har en bild på Jesus och ett stort kors, att jag är nazist om jag har en bild på Hitler. Jag och säkert många andra tänker mig en tjej med en playboytatuering som att hon gillar platboylivsstilen. Att festa och ha sex och inte bry sig så mycket om andra saker. Att hon skulle tycka det var kul att bo på playboymansion.
    Jag höll alltså med dig
  • Fidelis ad urnam
    anne h skrev 2009-07-14 18:38:07 följande:
    Ingenstans.
    Så FÅR Man inte skriva enligt TS och hennes anhängare.
    Om man inte tycker det är fint med sådana tatueringar FÅR man inte skriva i tråden för då är man barnslig.
  • Fidelis ad urnam
    tebax skrev 2009-07-16 12:41:20 följande:
    jag är omogen
    och tydligen en jättebra debattör *ironi*
  • Fidelis ad urnam
    tebax skrev 2009-07-16 12:45:26 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:43:44 följande: har jag påstått att jag är en debattör ? Nej.
    Lite fel forum då kanske, diskussionsforum....dålig debattör....klingar liite fel va?
  • Fidelis ad urnam
    tebax skrev 2009-07-16 12:55:13 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:52:12 följande: jasså ? Trodde inte man var tvungen att sätta sig och diskutera med sura hönor bara för att man vill svara på TS.
    Du är inte tvingad att diskutera med någon, du har heller inte mycket för att kalla dem du diskuterar med för diverse saker för att du själv inte har ordförråd nog att hantera en normal diskussion.
    Om du prompt ska vara medlem på ett diskussionsforum är det nog dags du lär dig diskutera.
  • Fidelis ad urnam
    tebax skrev 2009-07-16 14:11:09 följande:
    okej då säger jag det en gång för alla då. Ni som anser att det är billigt och diverse saker ser ut som stryk själva. Därav svartsjukan och osäkerheten bakom erat "gnällande" av en förbannad tatuering. låt människan få tatuera in vad fan hon vill utan att det ska behöva bli ramaskri!
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?