Inlägg från: Prettypink |Visa alla inlägg
  • Prettypink

Var passar en Playboytatuering in?

Kommer du inte ihåg var din sambo är tatuerad...?

cicci85 skrev 2009-07-14 06:46:36 följande:
    på skuldran, en ganksa stor ca 10-15 hög, kommer inte riktigt ihåg...
  • Prettypink

hon låter lite porrig minsann.. Hett!!;)
    Hon kanske själv drömmer om att bli en bunny på ranchen..

Mysan063 skrev 2009-07-14 09:42:09 följande:
    Trevligt att man får så negativ kritik! Jag skriver ett seriöst inlägg för att hjälpa henne med tips.Om Ni nu har så mycket EMOT Playboykaniner så svara inte då!Inte så kul när man ser att det är 16 inlägg, varav ca 14 klagomål.. Min syster bor inte i en liten by, hon är ingen slampa heller och allt vad ni nu har skrivit.Hon bor i en storstad med sin man och son på strax över 1 år.Och hon har velat haft tatueringen sen hon var 15 år..Och hon är medveten om att den går att göra om, den går även att ta bort oxå!Men hon vill ha den, även när hon är 50 år! Eller finns det någon här som tycker en tatuering på en gammling är snyggt..? Nää..När Ni ändå är igång att kasta skit, är hon en slampa oxå för att hon har Playboyhalsband, Playboyörhängen och Playboynavelsmycke?
  • Prettypink

Haha, förllåt att jag skrattar, din beskrivning av hur den ser ut var grymt rolig!:P Fast cannabisblad kan väl också vara fint?? Tänker då jag tatuera in..;)

yiyah skrev 2009-07-14 10:55:51 följande:
    Jag har en sådan på magen. Kändes som en jättebra ide DÅ.Nu, när jag närmar mig 30, har massa barn och börjar bli vuxen är den inte så himla rolig längre. Är pinsamt som tusan nu på sommaren när jag har bikini och alla ser den. Dessutom har jag placerat den så fel på magen, nedanför naveln: till vänster och när jag sitter ner och magen veckar sig så ser man bara två öron. Ser ut som Cannabis-blad. Känns verkligen bra Min är såpass stor att jag inte vet om jag kan tatuera över den utan att det ser helt dumt ut. Men det är ju så med tatueringar: det som en tycker är fint tycker en annan är skitfult. Hoppas hon blir nöjd, vart hon än bestämmer sig för att sätta den. Men ett råd: magen är INGEN hit!
  • Prettypink

Jag har svarat, tror din syster är en riktig heting..;)

Mysan063 skrev 2009-07-14 14:46:30 följande:
    Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering. Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men..Tackar för erá åsikter.
  • Prettypink

Låter vettigt!:)

Fru T skrev 2009-07-14 19:10:03 följande:
    Jag har en med bara konturerna den sitter lite på sidan framtill under troskanten, har ja riktigt låga trosor så sticker öronen upp en bit...Jag gjorde den för 10 år sen å nu har den gjort sitt å kommer i höst inta formen av en vacker fjäril istället
  • Prettypink

Haha!! det är inte ens i närheten samma sak som playboy..:D HAHA!!

Mysan063 skrev 2009-07-15 16:47:59 följande:
    Köper vi tjejer våra tjej/damtidningar för dom halvnakna killarna som är ibland?
  • Prettypink

Ursäkta, 90-talet ringde och ville ha tillbaka sina smycken och diverse playboyprylar...... Ursäkta mig, men du känns inte så gammal efter att jag läst dina inlägg.. Och Playboytatueringen passar bäst som många sagt på playboy mansion på kendra eller tindra eller vad dom nu heter alla hefs tjejer.....

Mysan063 skrev 2009-07-15 18:27:28 följande:
    Då är jag oxå en slampa isf!!! För jag har Playboysmycken och diverse Playboyprylar hemma.. Och jag är äldre än syster som är 25..
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?