Var passar en Playboytatuering in?
Förstår mig inte på folk här inne.
Tatueringar är väl ändå en väldigt personlig sak och var och en ska väl skita i vad andra människor har för tatueringar. Finns nog inte ett enda motiv som alla tycker är snyggt och trendigt. Att söka en tatuering som är trendig är nog det dummaste man gör, för det vet vi väl alla att inget är trendigt för alltid, allt går ju ur tiden förr eller senare.
Sen att ni är så snabba på att dömma ut folk för att deras smak inte passar eran egen är ju löjligt. Det finns en ordspråk som säger "att tala är silver, men tiga är guld" Ibland passar det sig faktiskt bättre att inte säga något alls. Ni har väl ingen personlig vinning i att få denna tjej att ändra sig.
Jag tror personligen på att man ska göra det man själv känner för. Ångrar man sig får man tatuera över den eller lära sig leva med det. Jag ser det som så att varje tatuering man gör representerar en del av sitt liv, man förändras ju under tiden man lever och tatueringar är lite som berättelser om vem man är/har varit.
Personligen tycker jag att PB-bunny är en söt symbol, skulle dock sinte göra den själv. Tycker dock att den skulle passa bakom örat, på insidan handleden, vristen eller i nacken (OBS!! Detta om den inte är för stor) Tycker själv att En PB-bunny ska vara rätt liten för att vara söt, men som sagt, det är min åsikt.
Hoppas din syster hittar ett ställe hon trivs med och att hon får den gjord.