Inlägg från: Mysan063 |Visa alla inlägg
  • Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Bevabus skrev 2009-07-14 15:14:14 följande:
    Precis Och sen att den symbolen respresenterar Playboy tycker inte jag är alls farligt. Jag har följt den tv-serien och tycker de har en sund inställning till vad de gör när de viker ut sig. Dessutom är det smakfulla bilder och även ibland teman som är roliga. Det är inget man ska skämmas för, även fast jag själv aldrig skulle göra det. Det är härliga, vänliga människor som jobbar inom det företaget så., why not...
    Precis ;) Jag följde oxå serien, tjejerna verkar goa och är söta. Dom har roligt ihop och dessutom så HAR dom hjärna. Det är ju bara deras jobb!
  • Mysan063
    Odile skrev 2009-07-14 15:14:17 följande:
    vilket ståhej över en tatuering...TS syster är väl vuxen och kan säkert stå för/försvara sin tatuering (varför man ens skulle behöva det). Frågan TS ställde var ju VAR någonstans en sådan passar, inte varför den ska tatueras in. Kanske skulle alla upprörda människor starta en egen tråd om Playboy som märke Min egen åsikt: eftersom hon har bestämt sig, gör den på ett diskret ställe om hon skulle ångra sig (inte för att jag tror det, men man vet aldrig). Kanske på höften, insidan av vristen..?
    Håller fullständigt med.
  • Mysan063
    Odile skrev 2009-07-14 15:18:51 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:14:56 följande:
    fyndigt, men TS hade en fråga om en plats.
    PRECIS!! Och tycker man att den inte passar in någonstans, så kanske man kan låta bli att svara
  • Mysan063
    Verkligen skrev 2009-07-14 15:20:11 följande:
    Haha.. Ja för ALLA tjejer som figurerat i Playboy var med i den serien..Eller?Den enda som verkade vettig på riktigt var Holly. Kendra var ju läskigt blåst.
    Okej Kendra kanske inte hade ALLA besticken i lådan, hissen gick inte hela vägen upp osv.. Ibland! Men vissa ggr hade hon bra åsikter. Men resten av tjejerna är mogna och " normala " .
  • Mysan063
    jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:23:44 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-07-14 15:15:56 följande:
    Åh nu kom jag på jättebra exempel, big-brother-jessica eller Linda Rosing .Perfekt exempel på personer som jag absolut inte skulle bli förvånad om de hade en playboytatuering.
    Och båda dom har en helt fungerande hjärna..
  • Mysan063

Nu börjas det igen.. Tycker ni att man ska ha den " Ingenstans " så ta er inte tid att skriva då ;)

• Mysan063

Hehe jag tycker iaf det är roligt att 122 styckna har orkat skriva, och det är 10 timmar sen jag skrev inlägget :P
    Men jag har fått svar nu iaf..

• Mysan063
    Bevabus skrev 2009-07-14 15:46:00 följande:
    Nej man beter sig barnsligt när man svarar "ingenstans" för att man inte gillar en persons idé om en tatuering när den redan bestämt att den ska ha den. När man frågar vart man tycker den ska sitta så är det på en KROPPSDEL man pratar om och om man svarar något annat så gör man det bara för att jävlas,och då är man väldigt, väldigt barnslig. Jag är bara 18 år och enligt er flesta här på FL dömd att vara omogen, medan jag var en av de få som klarade att ge ett moget svar på TS fråga. Bara ge er.
    Alldeles riktigt!! ;) You go girl!! :)
  • Mysan063
    Odile skrev 2009-07-14 15:50:42 följande:
    Du har helt rätt. Det är ju ett irrelevant svar "ingenstans". TS syster har ju bestämt sig.
    Precis, och hon har varit bestämd sen hon var 15-16. Alltså i 10 år har hon vridit och vänt på frågan och sett fördelar samt nackdelar men är ändå lika bestämd. Bara det att hon inte vet på vilken KROPPSDEL hon vill ha den.
  • Mysan063

Äh vad säger ni, ska vi ta och äta lite middag strax kanske och släppa det här? ;)

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?