-
Jämför du Veckorevyn med Playboy nu?Mysan063 skrev 2009-07-15 16:47:59 följande:Köper vi tjejer våra tjej/damtidningar för dom halvnakna killarna som är ibland?
-
Förhoppningsvis inser TS att det inte är en sån bra idé att tatuera in bunnyn... och rekommenderar syrran att ta ett annat motiv...
Berätta om du kommit på bättre tankar. -
Visst är den söt. Men det finns andra kaniner som inte sänder ett negativt budskap. Förstår man inte att den gör det så är man bra korkad. Även om man gillar porr så kanske man inte bör ha en sån symbol på sig för evigt. Jag gillar rödvin, men har inte en flaska rödvin tatuerad på axeln. Det finns saker och symboler som är mindre lämpliga än andra att tatuera in.PsykoSomalisk skrev 2009-07-15 17:43:29 följande:Personligen tycker jag att PB-bunny är en söt symbol, skulle dock sinte göra den själv. Tycker dock att den skulle passa bakom örat, på insidan handleden, vristen eller i nacken (OBS!! Detta om den inte är för stor) Tycker själv att En PB-bunny ska vara rätt liten för att vara söt, men som sagt, det är min åsikt. Hoppas din syster hittar ett ställe hon trivs med och att hon får den gjord. -
Har man det förhållandet till Playboy, tycker jag det är helt OK att tatuera in den.2barnsmamma85 skrev 2009-07-15 23:35:28 följande:jag kan bara skriva vad jag gilalr med playboy (då jag oxå har en bunny i svanken) jag älskar playboy brudarna (är bisexuell) älskar det utseendet, långt fint hår, smal, stora fejk tuttar m.m. i love it. jag tycker hef är lite av en legend som grundat tidningen och gjort det så stort som det är idag. han verkar härlig som myser omkring i sin röda morgonrock med en massa brudar omkring sej. hehe. jag gillar porr och silikon. jag skaffade min för det speglar min personlighet, min galna, porriga sida. och jag ser ut som en bunny så det passar på mej. men som sagt min sitter lågt i svanken vilket jag tyckte var lägligt för då visar jag inte den så ofta, eftersom det TYDLIGEN är en stötande symbol så kan d ju va bra o ha den på ett ställe där den inte syns jämt. min mamma tex är ultrafeminist o hon hatar min bunny så hon e glad att hon slipper se den så ofta. min man däremot älskar den . alla e vi olika du..
Om man gör det för att den är söt, och inte förstår vad det står för, då är det korkat/WT. -
Ja du får väl söka igenom tråden, så får du svar, om du inte kan lista ut det själv. Det har jag skrivit ett *antal* ggr.PsykoSomalisk skrev 2009-07-16 09:26:25 följande:Nu blir jag lite nyfiken, om man inte tycker att PB-bunny sänder ut ett negativt budskap så behöver man väl inte vara korkad. Det tycker jag är lite trångsynt, din uppfattning av symbolen är väl inte den enda rätta eller? Vilket negativt budskap tycker _du_ att PB-bunnyn sänder ut?
Du får gärna tycka att jag är trångsynt, så får jag tycka att de som tatuerar in de för att den är "söt" och inte förstår eller bryr sig om signalerna den sänder ut är korkade. Alla har rätt till en åsikt, och dessutom tror jag det är grymt många som delar den.
-
Vad finns det att vara svartsjuk på?tebax skrev 2009-07-16 09:32:59 följande:Emeli skrev 2009-07-15 23:54:09 följande: beror ju på , vem har sagt att det är white trash ? Det verkar ju som om det är mest kvinnor som tycker det. Svartsjuka kanske ?
Om du syftar till utseendet så platsar jag alla gånger i den blaskan, om jag nu skulle tycka det var en karriärplan.
-
Ni som tycker att Playboy-bunnyn är ett toppenmotiv att tatuera in, finns det möjligtvis inte några motiv som *ni* tycker är tokfula/fel att tatuera in? Eller är alla motiv toppen?
Jag har inte fått någon kommentar till att det kan vara en plan att tatuera in Playboy-bunnyn på vänster skinka och Hustler-loggan på höger skinka?
Kan någon som gillar bunnyn över huvud taget komma på varför andra inte tycker att det är ok? Repliker som avundsjuka, kroppsnoja o.s.v. är så omoget. -
Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:43:44 följande:
och tydligen en jättebra debattör *ironi*LOL
Den här tråden är fantastisk.
-
Du var mig en sur höna!tebax skrev 2009-07-16 12:55:13 följande:Fidelis ad urnam skrev 2009-07-16 12:52:12 följande: jasså ? Trodde inte man var tvungen att sätta sig och diskutera med sura hönor bara för att man vill svara på TS.
-
Jaså? Jag är skitsnygg! Hur snygg är du?tebax skrev 2009-07-16 14:11:09 följande:okej då säger jag det en gång för alla då. Ni som anser att det är billigt och diverse saker ser ut som stryk själva. Därav svartsjukan och osäkerheten bakom erat "gnällande" av en förbannad tatuering. låt människan få tatuera in vad fan hon vill utan att det ska behöva bli ramaskri! -
Om man tatuerar in reklam för porr på kroppen är man korkad ja, och det är min åsikt.PsykoSomalisk skrev 2009-07-16 23:00:24 följande:Jag har läst hela tråden och det enda jag ser är folks åsikter om vad PB-bunnyn ger för signaler. Bara för att du med flera tycker att den sänder ut såliga signaler så betyder inte det att det är en allmän sanning bland alla. Jag tor oxå att det är grymt många som håller med, men jag vet oxå att det är grymt många som INTE håller med. Det är som sagt bara er åsikt. Att du sedan anser att de som inte håller me dig är korkade säger mer om dig än någon annan. Man kan som sagt tycka olika.
"Att du sedan anser att de som inte håller me dig är korkade säger mer om dig än någon annan."
Det ovan. Har din mamma lärt dig säga så när du blir arg?
-
Var är ramaskriet? Det enda som sagts negativt om detta är väl att det ser WT/billigt ut. Men också att folk får väl gadda sig bäst de vill. Jag hänger bara här för att jag tycker det är roligt.
-
Du, som jag sagt. Folk får gadda sig bäst de vill. Om de vill göra reklam för porr, gör det.PsykoSomalisk skrev 2009-07-16 23:06:07 följande:Det som jag däremot har svårt att förstå är varför man inte kan inse att sin egen tolkning inte behöver vara den enda rätta och allmängiltiga. Jag kan heller inte förstå varför man ger sig själv rätten att dömma andra människor utefter deras tatueringar..
-
Du förstår inte hur någon eller några eller jättemånga dömer andra människor efter utseendet? Skojar du eller? Människor har blivit dömda i alla tider efter utseendet, sin utbildning, sin bostad, sin bil, sina kläder, sitt hår, sina tuttar o.s.v.PsykoSomalisk skrev 2009-07-16 23:06:07 följande:Jag kan heller inte förstå varför man ger sig själv rätten att dömma andra människor utefter deras tatueringar..
Måste bara ta en kommentar i taget. Det är så lustigt. Oboy.
Frågan är varför man vill sätta på sig attribut som många anser ser slampigt ut. Ser framför mig: superblekt tuperat hår, fejktuttar, rumpkort kjol, playboytatuering och kommentaren "döm mig inte, jag är ingen slampa, jag tycker det här är fiiiint, fan va dumma ni e".