Inlägg från: Mysan063 |Visa alla inlägg
  • Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

tebax skrev 2009-07-14 16:00:16 följande:
    på halsen eller vristen.Alla som kommer med negativa kommentarer har väl inte ett skit med att göra vem som vill tatuera vad?Tror bara det ligger gammal svartsjuka och fula nyllen som gör folk osäkra och måste gensast kommentera att playboy skulle vara något hotfulltOh my god!
    PRECIS!!
    Playboy är fint märke :) En söt liten oskyldig kanin :)
    Sen bara deras smycken är ju hur vackra som helst
    Ni får tycka vad Ni vill, men nu sa jag min åsikt om märket iaf! :)
  • Mysan063
    Alorna skrev 2009-07-14 16:01:58 följande:
    Jag tycker på framsidan på höften precis vid troskanten
    Mmmm sexigt :P
  • Mysan063
    MUSDOKTOR skrev 2009-07-14 16:09:25 följande:
    Jag har en form av en playboy kanin på bröstet
    Det lät fint, var exakt? :)
  • Mysan063
    MUSDOKTOR skrev 2009-07-14 16:13:18 följande:
    starx ovanför bhkanten, visst alla bhar är ju olika.. men jag kan både dölja den samtidigt som jag kan visa den...
    Men det ska jag tipsa om, det lät riktig igenomtänkt oxå :)
  • Mysan063
    idiblon skrev 2009-07-14 21:06:50 följande:
    Min första tanke är: Hur ser hon ut?
    Hon är kurvig/mullig. Långt brunt hår. Går alltid i stövlar. Glasögon ibland.
    Slampa då eller??
  • Mysan063
    2barnsmamma85 skrev 2009-07-14 22:36:53 följande:
    haha va lustigt jag har precis en sån, en svart liten playboy bunny i slutet av svanken, så den syns inte så ofta.
    Precis!! Dessutom är du en 2barnsmamma ;) Och inget fel är det med det! :)
    Du skäms inte över den väl?
    Tror det är supersnyggt faktiskt
  • Mysan063

Föresten, ni verkar tro att Playboy är en stor sexymbol..
    Men Playboy står för detta:

Playboy är en månatlig amerikansk tidning som grundades år 1953 av Hugh Hefner. Tidningen innehåller seriösa artiklar och skönlitteratur av hög klass men även erotiska bilder på bland annat månadens playmate.

Playboys storhetstid kan sägas ha varit sent 1950-tal till tidigt 1970-tal. Under denna tid var dels konkurrensen mindre dels den allmänna sexualmoralen jämförelsevis mer restriktiv. Playboy kunde kombinera ett högkvalitativt artikelinnehåll med vad som idag ofta uppfattas som smakfull erotik och ändå sälja stora upplagor. Från 1970-talet har tidningen fått erfara en allt hårdare konkurrens, men ändå lyckats bevara en hygglig upplaga delvis på grund av Hugh Hefners personliga rykte.

Förutom på engelska finns ett flertal upplagor på andra språk, med till stor del eget innehåll. Playboy som svensk utgåva hade premiär 1998, men utkom enbart med ett fåtal nummer.

• Mysan063
    Vickanflickan skrev 2009-07-14 23:03:34 följande:
    hm. var säger du där att playboy inte är en sexsymbol? eller för den del kaninerna som väl är de som man förknippar med Hugh kaninflickor som tar av sej kläderna..
    Det är deras jobb, du går väl inte påklädd dygnet runt? ;) Alla klär vi av oss :P
  • Mysan063
    Strawberrys83 skrev 2009-07-15 00:01:23 följande:
    Men gud! Acceptera att alla tycker olika. Att vissa orkar bry sig om en liten tatuering? Om hon nu skulle ångra sig så är det bara till att tatuera över den som jag gjorde, jag hade en liten rosa på handleden, men med åren blev den fulare tyvärr, så nu är det en fjäril där ist. Vill man ha en Playboy bunny vad ska det göra? Ingen far väl illa av det? Tycker det kan va riktigt snyggt på vissa, lite fräckt och kaxigt framförallt sexigt. Och de som inte tycker det får ju göra det.Alla tycker olika, så är det och kommer alltid att vara.Nä, gör det ni vill, ta vara på det ni har. Ni lever bara 1 ggr, gör det ni blir glad över.Det är mitt råd./S
    Precis ;)
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?