Baby Björn Babysitter begagnad??
Är det oki att köpa en baby björn babysitter på Blocket för 500kr som är använd till 2 barn? Känns det oki???
Är det oki att köpa en baby björn babysitter på Blocket för 500kr som är använd till 2 barn? Känns det oki???
oj dyrt!!!!!!!
tycker du? ska jag strunta i den?
Jag köpte en babysitter, ca 2 år gammal för 150 kr...
har letat o letat på blocket och alla är slut när ja mailat. nu hittade jag en, pepita rutig, använd till 2 barn men bara ett av barnen använde den mkt enligt tjejen. Men 500kr är för dyrt alltså??
det låter dyrt i mina öron måste du ha en babybjörn?
finns ofta modeller som går loss på en hundring eller 2
jag hade betalat max 200:-
har varit o kollat på billigare modeller men alla rekommenderar en baby björn. så nu vill jag ha en :) men kankse ska ja hoppa över denna??
ja jag kanske ska strunta i den, tack för era kommentarer. att man kan ställ ain den 1-2-3 lägen ska visst vara guld värt.. det är först barnet så man vet ju inte vad man ska tro om allt :)
ja skrev till henne nu att jag ej kommer o köper den, för att den var för dyr. tack ska ni ha tjejer. då letar ja vidare :)
hittade nu en för 300kr :)
Tycker inte 500:- är dyrt om den är i riktigt bra skick. Är ju över halva priset?
Är ju enorm skillnad på gunget i en BB och ex en sån här; www.babyland.se/images/articles/700/37651104.jpg
jo det är de dom säger....ska höra mig för om den jag hittade för 300kr nu :)
man vet ju inte det genom en bild på blocket. men använd till 2 barn för 500kr och nu denna som jag hittade för 300kr använd till 1 barn. Så jag slår till på den sistnämnde :)
Tack för eran hjälp :) Ska hämta den i kväll