• piaärglad

Baby Björn Babysitter begagnad??

Är det oki att köpa en baby björn babysitter på Blocket för 500kr som är använd till 2 barn? Känns det oki???

• Svar på tråden Baby Björn Babysitter begagnad??
  • La Lola

Jag köpte en babysitter, ca 2 år gammal för 150 kr...

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • piaärglad

har letat o letat på blocket och alla är slut när ja mailat. nu hittade jag en, pepita rutig, använd till 2 barn men bara ett av barnen använde den mkt enligt tjejen. Men 500kr är för dyrt alltså??

• Blommiga tjejen

det låter dyrt i mina öron måste du ha en babybjörn?
    finns ofta modeller som går loss på en hundring eller 2

• Blommiga tjejen

jag hade betalat max 200:-

• piaärglad

har varit o kollat på billigare modeller men alla rekommenderar en baby björn. så nu vill jag ha en :) men kankse ska ja hoppa över denna??

• La Lola
    piaärglad skrev 2009-07-14 15:34:20 följande:
    har letat o letat på blocket och alla är slut när ja mailat. nu hittade jag en, pepita rutig, använd till 2 barn men bara ett av barnen använde den mkt enligt tjejen. Men 500kr är för dyrt alltså??
    För 500 köpte jag en vagn.
    Så ja i mina ögon är 500 mycket för en babysitter.
    piaärglad skrev 2009-07-14 15:36:41 följande:
    har varit o kollat på billigare modeller men alla rekommenderar en baby björn. så nu vill jag ha en :) men kankse ska ja hoppa över denna??
    Vad är så speciellt med en sån då?
  • piaärglad

ja jag kanske ska strunta i den, tack för era kommentarer. att man kan ställ ain den 1-2-3 lägen ska visst vara guld värt.. det är först barnet så man vet ju inte vad man ska tro om allt :)

• piaärglad

ja skrev till henne nu att jag ej kommer o köper den, för att den var för dyr. tack ska ni ha tjejer. då letar ja vidare :)

• La Lola
    piaärglad skrev 2009-07-14 15:40:32 följande:
    ja jag kanske ska strunta i den, tack för era kommentarer. att man kan ställ ain den 1-2-3 lägen ska visst vara guld värt.. det är först barnet så man vet ju inte vad man ska tro om allt :)
    Ja det går på min 150 kr oxå.
  • piaärglad

man vet ju inte det genom en bild på blocket. men använd till 2 barn för 500kr och nu denna som jag hittade för 300kr använd till 1 barn. Så jag slår till på den sistnämnde :)

• enlitenbitkaka
    piaärglad skrev 2009-07-14 15:55:00 följande:
    man vet ju inte det genom en bild på blocket. men använd till 2 barn för 500kr och nu denna som jag hittade för 300kr använd till 1 barn. Så jag slår till på den sistnämnde :)
    ja 300:- är ett enormt bra pris
Svar på tråden Baby Björn Babysitter begagnad??