Har du varit på Liseberg denna vecka ?!
Hejsan
Jag undrar om någon varit på Liseberg nu under Gothia cup och kan säga om det var extra mycket folk.
tacksam för hjälp o svar
Hejsan
Jag undrar om någon varit på Liseberg nu under Gothia cup och kan säga om det var extra mycket folk.
tacksam för hjälp o svar
Har inte vart där i år under denna veckan... Men det brukar vara mycket folk under Gothiadagarna. Men de kommer ju mest senare eftermiddagen/kvällen och hänger. Men går man en dag som denna när det regnar är det inte så mycket folk plus att bergbanan går fortare ;)
Värt att tänka på är att det alltid är mycket folk under industrisemestern, något lugnare på söndagarna dock.
Inte i år, var dock där förra året den här veckan och det var inte extremt mycket folk faktiskt.
Jag var där i lördags. Vi köade en halvtimme för att komma in på Liseberg sen köade vi nästan en halvtimme vid VARJE karusell, inklusive barnkarusellerna. Inte alls roligt så åk en annan vecka. Kan också tillägga att det regnade i lördags och då minskade köerna något men inte mycket. På sex timmar hann vi åka 3 barnkaruseller, balder och Lisebergsbanan och äta mat. Åker aldrig mer när det är Gothia cup.
Tror inte jag varit där sedan förr förra julen faktiskt ..