• nevadita

Vår IVF, gravid- och bebistråd fortsätter fast med lite kortare namn än förut...

Här fortsätter vi prata av oss.

Någon har fått sin liten
    Några är gravida.
    Andra kämpar på.

Men i denna tråden tycker vi om varandra oavsett var i livet vi är{#lang_emotions_heart}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-17 16:51
    Kämpartråden hittar vi här: www.familjeliv.se/Forum-11-261/m46455082.html

• Svar på tråden Vår IVF, gravid- och bebistråd fortsätter fast med lite kortare namn än förut...
  • nevadita

Hoppas nu att ni hittar hit allihopa, döm om min förvåning att den andra tråden redan stängdes

Jag far till Gotland nu, solen skiner från klarblå himmel och det sprattlar i magen... känns som semester nu

Kram!!!

• mulan

God morgon!!

Hittade hit . Bra att du startade den.
    Jag brukar kolla igenom min favoritlista då o då om det är någon tråd som håller på att stängas men denna gången missade jag det.

Ha en trevlig resa!! Kramar!

När är det vår tur att få barn?? När få vi bli riktigt lyckliga?
  • mulan

Skrippo: Nu kan jag fika nästan när som helst. Förutom tis - fredag nästa vecka och en dag veckan efter. Vi kan fika måååånga gånger

Fru Hagelin: Ett stort stort supergrattis!!!!!!!!!!! Underbart!!

Kramar till alla!!

När är det vår tur att få barn?? När få vi bli riktigt lyckliga?
  • Turbomamma

Godmorgon tjejer!

Nu har jag också hittat hit!

Kramiiiis: Hur mår du? Var är du? Saknar dig, tänker på dig!

Kramar till alla, själv åker jag ner till mamma igen för gödning! Få se hur många kilon hon lyckas mata upp mig med den här gången...

• Jenni80

Hej alla, här är jag med:)

• Skrippo

Nevadita: Tack för trådstart!!

Mulan: Det låter toppen! Vi kan ju bestämma mer per sms eller?

Kramar till alla

• Fru Orange

Ja, det är fascinerande att tre månader alltid går så fort när det gäller dessa trådar . Så tack för ny trådstart nevadita .
    Ha en jättebäst semester!!!

Tack mulan! Kram

(¯`°?.¸♥Tänk om vi får en liten♥¸.?°´¯)
  • al72

hej tjejer!
    Oj att det redan har gått 3 månader, vad tiden går fort. Bra nevadita att du startade en ny tråd
    Grattis fru hagelin till fint litet hjärta, vad roligt

• Fru Orange

Hallå al72! Tack så mycket ! Ja, men som jag misstänkte igår så är oron tillbaka idag igen ... Men det är nog mest just nu för att jag har ätit så duktigt under eftermiddagen och kvällen så illamåendet, som har varit värst em och kvällar, har varit riktigt lugnt ikväll + att mina tarmar har spökat enormt idag vilket skapar ganska mycket smärtor runt om i magen . Men nu mår jag illa igen så oron har minskat lite .

(¯`°?.¸♥Tänk om vi får en liten♥¸.?°´¯)
  • al72

fru hagelin: känner igen det där med oron som alltid ska slå till när man bara vill slappna av o vara lugn o lycklig, men det är så himmla svårt o så känner man efter hela tiden. hoppas du ändå kan försöka släppa lite o oro o försöka njuta nu gumman, du är ju gravid skickar en grattis, blåsa bort oron kram till dig

Svar på tråden Vår IVF, gravid- och bebistråd fortsätter fast med lite kortare namn än förut...