• sponen

pco och rosenrot och glandin 25, ngn med erfarenhet

HAr nu testat 6 pergo kurer 2 menopur blev en graviditet som slutade i mf i vck a9. Även två insem. Nu är det uppehåll under sommren har tänkt att testa mig fram med naturläkemedel som rosenrot och glandin 25 vad tror ni om det kan det ha effekt på pco tjejer, har även köpt äl tester och ska testa om några dagar.

• Svar på tråden pco och rosenrot och glandin 25, ngn med erfarenhet
  • Skrutt74

Jag har kört 7 pergokurer, förra månaden ostimulerad och denna månad äter jag rosenrot. Jag har läst att det kan hjälpa en att bli gravid. Dock har jag inte läst något om det är någon skillnad om man har pco eller inte. Jag hoppas naturligtvis att det ska hjälpa...  Det kanske blir insemination för oss till hösten. Kan du skriva lite om hur det går till, förberedelser och så? Du kan maila mig om du inte vill skriva i tråden...

• sponen

Har du äl av dig själv jag tror inte att jag har det hade inte det på 8mån inna pergo karussellen, insem är inget som gör ont, mannen lämnar spermaprov ca 1 timme innan du läggsi gyn stolen och får en kateter med spermier i livmodern. ca 36 timamr efter ovitrelle spruta. inget sex 2 dagar innan för att sperma kvalitetn ska vara den bästa men jag vet int eom jag ska vara så hopp full inför insem ökar inte chanserna så mkt

• inga76

Jag har hört och läst på flera ställen att vi med PCO ska undvika Glandin och liknande oljor. Min akupunktör håller med om detta. Lycka till!

Svar på tråden pco och rosenrot och glandin 25, ngn med erfarenhet