• Malva05

vilket resebolag ska man åka med

Ja vilket bolag rekomenderar ni, vet inte om det spelar så stor roll men vi ska resa med ett barn på 4 år

• Svar på tråden vilket resebolag ska man åka med
  • Bakeapple

Vi reser oftast med Fritidsresor, är väldigt nöjda med dem. Allt har fungerat bra, från on-linebokning, telefonsupport, utskick och själva resan. Har rest någon gång med Ving också, men brukar hamna tillbaka på Fritidsresor.

• Malva05

okay , jo fritidsresor verkar ju va bra och ser man på olika hotell när man är utomlands så ser man ju ofta vilka hotell som är deras tycker oftast dom verkar håla rätt hög standard.. eller va har du för erfarenhet?

• Bakeapple

Vi har bara positiva erfarenheter av Fritidsresors hotell. Sedan barnen kom har vi mest bott på Blue Village och de är ju kanon, men vi reste mycket ospec innan vi fick barnen och alltid haft bra hotell.

• Zynthia

Vi åker med Ving och det har aldrig varit några problem......

• hotten

det finns sunkiga å bra hotell med alla arrangörer!
    välj ett hotell, omgivning som ni gillar det är betydligt viktigare än vilket bolag ni reser med (sålänge ni använder er av de stora bolagen)

• Bakeapple

Ja, alltså, det är absolut inget fel på Ving, det är bara det att vi trivs bättre med Fritidsresor.

• enAnnan

Är det någon som har erfarenhet av Detur eller Nazar? Funderar på att åka till Turkiet och då verkar det bara vara Detur samt Nazar som flyger det datumet och från den flygplatsen vi vill åka.... Har aldrig ens hört namnet Nazar, Detur har jag iaf hört...

• Elli47

Jag har åkt med alla möjliga bolag och måste säga att jag tycker inte det är någon större skillnad alls! Det har alltid varit jättefin personal överallt! Vi har åkt med Ving, Expressresor, Fritidsresor, Apollo, Detur...

• Olw

Vi ska resa med solresor.
    2006 liksom 2007 fick reseföretaget den prestigefyllda utmärkelsen "Grand Travel Award", som ett bevis på årets bästa charterarrangör.

• ullisg79

Reser alltid med Apollo och har aldrig ngnsin blivit besvikna!

Svar på tråden vilket resebolag ska man åka med