• Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?

• Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad
  • Bästamorsan
    HannaJennebo skrev 2009-10-14 18:09:11 följande:
    Vi på vårt lärcentra är just nu 8 (7 eg men nu har en ny tillkommit som bara ska läsa några enstaka kurser, om jag förstått det rätt)... men det varierar mellan orterna!
    =)

Jag ska söka imorgon och väljer just nu att läsa tillsammans med 400 andra på en vanlig utbildning alternativt på distans som ni läser med ja typ 8 andra =)
    Svåååårt veta vad jag ska välja just nu..................
  • Thegran
    Bästamorsan skrev 2009-10-14 17:32:41 följande:
    HUr många är det ungefär som läser på varje lärcentra?
    vi är 11 hos oss.
  • MammaHela

Hoppas Quizzen gick bra för er, och speciellt för TessaG, att datorn ville vara med denna gång.

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • Mrs WW

Hej! Snubblade in på denna tråd men orkar inte för mitt liv läsa igenomm hela Är lite nyfiken på om det finns några ifrån Uddevalla lc här?
    Det är så att jag har läst ett år i Lilla Edet och är nu föräldraledig i ett år. Ska börja nästa höst i uddevalla med andra året.
    Hade varit kul att få lite kontakt med någon därifrån innan så jag inte är helt vilsen när jag börjar i ny studiegrupp.

• HannaJennebo

VIlka frågor var det eg på quizzet? Jag behöver hjälp. har 11 frågor men kommer inte på den 12:e!

jag har förkortat frågorna men hoppas att ni fattar. Det jag har är alltså:
    Vatten i sjöarna, avdunstning
    GMO, vilken är det inte
    Vfr Mäta vatten
    A-vitaminbrist
    Syret i vattnet gör...
    skapade vatten, dyraste
    sjukdomen
    vatten avdunstning
    förorening i vatten, största
    genmanipulering, sant/falskt
    gröna revolutionen

• HannaJennebo

Mrs WW skrev 2009-10-15 11:07:31 följande:

Hej! Snubblade in på denna tråd men orkar inte för mitt liv läsa igenomm hela Är lite nyfiken på om det finns några ifrån Uddevalla lc här?Det är så att jag har läst ett år i Lilla Edet och är nu föräldraledig i ett år. Ska börja nästa höst i uddevalla med andra året.Hade varit kul att få lite kontakt med någon därifrån innan så jag inte är helt vilsen när jag börjar i ny studiegrupp.
    Ingen från uddevalla vad jag vet här, ingen som har skrivit hittills iaf.
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-10-15 11:00:12 följande:
    Hoppas Quizzen gick bra för er, och speciellt för TessaG, att datorn ville vara med denna gång.
    haha tack :) Idag var datorn sammarbetsvillig och testet gick finfint :D
    för dig med, förstod jag på its :)

Grattis!

och nu är det heeeeeeeelg!!
  • Bästamorsan

Nu har ni snart läst en termin (ja typ snart iallafall =)
    Hur många gånger har det blivit sammanlagt i Karlstad (blir) ?

Ska söka idag och har ännu inte bestämt mej...

• Thegran
    Bästamorsan skrev 2009-10-15 19:43:53 följande:
    Nu har ni snart läst en termin (ja typ snart iallafall =)Hur många gånger har det blivit sammanlagt i Karlstad (blir) ?Ska söka idag och har ännu inte bestämt mej...
    vi har varit i karlstad en gång med övernattning och en gång på tentaskrivning + kursstart, och så blir det två ggr till innan jul, båda gångerna är det två dagar.
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-10-15 19:49:58 följande:
    vi har varit i karlstad en gång med övernattning och en gång på tentaskrivning + kursstart, och så blir det två ggr till innan jul, båda gångerna är det två dagar.
    Är det v 47 vi ska in också eller? Vi satt och diskuterade det där förut men kom aldrig fram till nå svar!
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-10-15 20:01:59 följande:
    Är det v 47 vi ska in också eller? Vi satt och diskuterade det där förut men kom aldrig fram till nå svar!
    19-20 november tror jag vi ska in.
    iaf stod det så förut i nån planering nånstans ;)
    det är väl även då det är omtenta dagen innan för de som behöver det.
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad