Vart e 86:orna
En till 86:a bor i Kumla med min sambo och min dotter på 6 månader =)
En till 86:a bor i Kumla med min sambo och min dotter på 6 månader =)
Joo här är det bara bra med oss lite trött på detta träliga väder bara :(
Nova brukade med krångla med att sova på kvällarna och nätterna med sen jag slutat amma och ger henne god natt välling så sover hon som en stock mellan 19:30-06:30 =)
det kan ju vara att mjölken du inte har räcker till för att hon ska bli mätt det kanske inte rinner till som det ska för så hade jag så först ammade jag Nova flera gånger men hon vart ju bara nöjd en liten stund så pröva med vällingen tror det kommer lösa ditt problem ;D hur gammal är hon ? vällingen är från CA 6 mån men jag började med natt vällingen när Nova var lite över 5 månader bara så det är ingen fara är du orolig så fråga dom på BVC bara =))
Då är det nog absolut ingen fara om hon lir 6 månader nu :)) hoppas det hjälper :D kan vara skönt med för då kan ju pappan även ge :)
Okey hoppas hon blir nöjd nu då :D det kommer bli bätter med när ni alla komemr börja med lite mat dom står sej ju mycket bätter nova äter bara bra välling till frukost sen sen mat på dagen swn gröt till mellis sen god natt välling på kvällen :D ska bli spännande och se hur det går för er :d
Okey vad träligt :/ får väl testa lite senare ikväll då :d
vad skönt :) då hoppas ni på en bra kväll idag då :D tänkte äter hon gröt?
vad skönt för er att ni fick sova :D
Idag har vi med vart ute i det fina vädret och köpt en liten pool till Nova så hon fick ta sej ett dopp i värmen :D
Hoppas på bra väder så man kan åka ner till nån strand och bada imorgon :)
i helgen blir det 25-års fest för sambon =) ska ha lite kräftskiva :D Hoppas bara vädret håller det är rätt mulet här just nu :/ men hoppas på en lyckad kväll :D
Itzumo - 1 dotter Ella, född 2009-02-13, vi bor i Skellefteå
4familjen- 2 söner, födda -05, -07 och en dotter född mars-09 (+en bonus) Luleå
Millisw- 1 dotter Nova född 090126 bor i Kumla