-
ok hur känns det att snart vara 3 barnsmamma då?GothicEve skrev 2009-07-17 11:58:35 följande:En till 86a här ;)(och snart mamma till 3 )Livet bara rusar framåt just nu känns det som =) -
det är verkligen trist med pappor som inte kan ta ansvar. har din dotter någon som helst kontakt med honom?Anika86 skrev 2009-07-17 12:13:17 följande:Nej ja tycker de inte har varit så tufft ja har varit ensam med henne sen ja va i 4 månaden då pappa valde att lämna mig så ja vet ju inte hur de är att vara två som tar hand ett barn, visst har man haft upp och ner dagar men de har ju alla :) -
hur är det att vara mamma? kommit in i mammarollen?LinaTed skrev 2009-07-17 12:36:58 följande:här är en till 86a =) har en bibis på 3 månader =) -
vissa killar/män är idioter.Anika86 skrev 2009-07-17 13:22:17 följande:Nej han har väl träffat henne 5-6 gånger sen hon föddes -
nu har jag varit ute och gått i det fina vädret. tror det blir regn ikväll för det är väldigt kvavt ute. ska snart äta lite albansk mat som min svärmor har gjort. det är jätte gott.
-
oj vad mycket snack det blev här då. så bra.
-
klart du får. hur trivs du som mamma ole dole doff??
-
jag ska också erkänna att jag blev lite deprimerad när amningen inte kom igång riktigt så hon fick ersättning och sen ville hon inte ha bröstet längre. jag började äta godis och nu har jag gått upp 7 kg sedan jag fick dottern.
*tummen ner* -
hahaahaha ja jag känner mig höggravid ännu fast utan fast mage då.
jag mår bra idag. jag älskar livet som mamma fast ska erkänna att jag är morgontrött och ibland får man slita sig ur sängen för att gå upp.
dunderkur vet jag inte men jag försöker att äta nyttigt och motionerar dagligen. jag går en mil om dagen nu. sätter på min mp3 och promenerar. det är faktiskt jätte skönt. -
anika86: ja jag försöker iaf att gå den varje dag. det är faktiskt jätte skönt. idag fick jag ändå sova tills halv 10 ungefär så det var skönt. killen tog frukostpasset iag.