MariaOMarkus skrev 2009-08-01 22:39:31 följande:
Låter precis som malou..hon vägrar somna ibland fast hon är så himla trött..hennes pappa får ine vagga henne till sömns utan det ska vara jag och då somnar hon direkt. förstår inte heller varför det ska vara så svårt men nu sover hon
iafJoo, Ella kan vara dödstrött och nu har hon kommit in i en fas där pappa inte får hålla henne alls på kvällarna.. Så jag får hålla och försöka söva medan hon är en liten hal ål och inte alls kan sitta still varken när man ammar eller annars..
Måste väl vara en fas va? För på dagen är det inga problem alls för henne att sova.. Hmm....
MillisW skrev 2009-08-02 10:36:33 följande:
Joo här är det bara bra med oss lite trött på detta träliga väder bara :( Nova brukade med krångla med att sova på kvällarna och nätterna med sen jag slutat amma och ger henne god natt välling så sover hon som en stock mellan 19:30-06:30 =)
Ja, kanske att hon inte blir mätt på kvällen.. Fast jag försöker amma typ hela tiden fast hon vill ju inte ha... Kanske full mage med för lite mat?
Men får man ge välling trots att de inte är 6 mån? För det står väl från 6 mån på paketet?