Lokaldelen skrev 2009-08-06 22:37:31 följande:
Jo, det är inte kul. Men som tur är går det i perioder, så vissa veckor är han knappt borta :) Haha, ingenting är omöjligt. Vi försöker att umgås så mycket det går när han väl är hemma, ibland följer jag med & hjälper till, så då får vi lite tid där med :) Är relativt nyinflyttad här, så jag känner inte många här i sthlm. Finns någon enstaka, men allt handlar om hur fulla de är varje onsdag, fredag & lördag & att de knappt minns vad som hände. Inte riktigt min grej
Ahaa, då förstår jag lite mer..
Tur att många här i tråden är just sthlm:are..

Då kan ju flera träffas och umgås..
Ne, jag har som aldrig varit en sådan som tycker att det är roligt att inte komma ihåg vad man gort...
MariaOMarkus skrev 2009-08-07 09:04:29 följande:
itzumo - hehe jaa men det är bra med stöd =) ja hon följer sin kurva så fint tycker du hon är liten?` jag tycker hon är stor,orkar knappt gå och böra på henne så mkt längre,sätter henne imin babybjörnsele så får hon sitta där och kika lite hihi Lokaldelen - har du tråkit nån dag och vill fika så är jag gärna på bor i sthlm och är mammaledig så gör inte så mkt på dagarna heller.
Jo, jämfört med Ella så är hon liten. Skiljer ca 1 kg mellan dem och kanske 6cm... Så jag tycker då att hon är liten..

Men bra att hon följer kurvan iaf..
Haha, Jo jag använder också selen ganska mycket.. Men mest när man är ute och man inte har med sig vagnen...