• Jo Lo

Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???

Kommer ha storebror William född juni 07 hemma i ett år med mig och lillebror Max född juni 09.
    Letar efter kompisar i samma ålder till William .
    Vi kan träffas så att barnen får springa av sig i ngn lekpark eller hemma hos varandra.

• Svar på tråden Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???
  • Jo Lo

Ingen som kommer vara hemma med sina barn???

• Jo Lo

HEJ
    Tråkigt att inga väljer att vara hemma med sina barn tycker jag. Men är ni i uppsala ibland så ses vi gärna och leker med er. Perfekt ålder på barnen ju!

Kommer du ifrån Uppsala eller hur kommer det sig att ni är där ibland?

• Jo Lo

Är på semester så jag har inte hunnit kolla in den där sidan än. Kan man kolla in olika städer och så??
    Bor du i Uppsala?

• Jo Lo

elin C , är egentligen från Knivsta från början, men det ligger ju väldigt nära. Mina föräldrar bor kvar där.
    Men vi bor sen tre år i vänge väster om Uppsala.
    Säg till nästa gång du ska mot uppsala för nästa vecka kommer vi vara hemma igen. Nu är vi på sommarstället.

Jane 69, va kul att flera är hemma med sina barn. Vart i Uppsala bor ni? Vore väldigt skoj att ses någon gång!

• Jo Lo

Va roligt att det ändå är några hemma.

Vevvis, björklinge är ju inte så långt från Vänge.

Vi kan väl försöka få ihop ngn liten träff i mitten av august eller nåt??
    När passar det er andra??

• Jo Lo

Hannamiller, klart du får va me

Låter som typiskt tvååringar. Min är mer vild än tam han med

• Jo Lo

HEJ

Ska vi försöka ses på ngn lekpark innan det blir för kallt. Nån som vet någon bra förutom stadsparken???

Jag kan varje dag nästa vecka.

• Jo Lo

HEJ

Vi kan oxå varje dag, på tisdag lite senare då vi ska till bvc. Svarar inga andra kan ni väl komma hit och leka ngn dag??

Hoppas ni mår bra KRAM

• Jo Lo

Det går upp och ner med svartsjukan, blir ändå bättre och bättre tycker jag.
    Annars är det bara bra med oss.
    Skoj med kyrkans barntimmar!!

Ska vi säga onsdag då??

Kram

Svar på tråden Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???