Inlägg från: Madame Pernelle |Visa alla inlägg
  • Madame Pernelle

Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???

Jag är också hemma med mina små. Två pojkar födda juni -07 och september -08.

Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle
    Jo Lo skrev 2009-09-09 18:19:06 följande:
    Ska vi förska få ihop en träff nästa vecka? Vilka kan på onsdag?
    Jag kanske kan, det beror på vilken tid det blir. Ska till BVC med lillkillen.
    Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle
    Jo Lo skrev 2009-09-11 08:10:49 följande:
    När ska du till bvc då??
    Någon som har ngn ide om vart vi kan ses?? Några flera som vill haka på??
    Vi har tid där 12.30.

Jag har ingen ide om vart. Lekpark kanske blir lite kallt?

Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle
    Jo Lo skrev 2009-09-12 08:54:25 följande:
    Men om det bara blir vi så kan vi ses här! Har du oxå tillgång till bil? Vevvis du kan ju komma tidigare om du vill och Madame kom så fort du är klar?? Annnat alternativ är ju nickis. vet inte hur mkt folk det brukar vara där? Ha en bra dag
    Nej, jag har ingen bil.
    Får man fråga vart du bor?

Här har vi haft 1-årskalas idag. Lillen fyllde 1 i tisdags, det har varit full rulle hela dagen, så båda barnen somnade vid matbordet vid 17.30. {#lang_emotions_surprised}
    Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle
    Jo Lo skrev 2009-09-14 19:36:18 följande:
    Vi är bättre! lite snorigt är det men inte så farligt. Är det några som vill komma hit? Vore skoj att lära känna varandra!!
    Jag får nog lite svårt att hinna om jag ska till bvc också, tyvärr.
    Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle
    Jo Lo skrev 2009-09-17 09:33:49 följande:
    Hoppas det gick bra på bvc!!
    Tack! Det gjorde det.
    Han har lite stort huvud, så de har misstänkt att han har vattenskalle. Det visade sig att det inte är så, men vi går och mäter hans huvud en gång i månaden för de vill ha lite koll på honom.
    Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle
    bara lilla jag skrev 2009-09-17 10:26:22 följande:
    hej jag kikar in här.. Har en pojke som blir 2 i november och en pojke till som är 1 månad :)
    Välkommen! {#lang_emotions_flower}
    Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle

Är det någon som har tips på vad jag kan hitta på för kul med 2-åringen som inte kostar så mycket?
    Han får ju inte så mycket ensamtid med mig så jag tänkte att vi skulle åka iväg och göra nåt kul bara han och jag.

Det gör så j*vla ONT!
  • Madame Pernelle
    Jo Lo skrev 2009-10-01 19:13:12 följande:
    Madame, Bra ide!! Har du varit på biotopia ngn gång? Har fina utställningar. har bara varit där med jobbet och då med äldre barn som ÄLSKAR det, men vet att många åker dit med småttingar oxå. Tror faktiskt det är gratis. Simhallen, bibliotek, 4h, åka och leka med ngn kompis i lugn och ro.. Vi har börjat gå på öppna förskolan regelbundet och William tycker det är sååå roligt!!!
    Åh, biotopia har jag ju tänkt att gå till, men hade helt glömt bort. Tack!

Vi ska faktiskt gå på bio på söndag bara han och jag.
    Det gör så j*vla ONT!
Svar på tråden Fler tvååringar hemma i höst i Uppsala???