Inlägg från: Vaniljkyss |Visa alla inlägg
  • Vaniljkyss

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

Hej - får jag också vara med?

Har BF den 19 augusti och väntar barn nr. 2. Med ettan, min son, så gick vattnet på dagen så jag hoppas om att inte gå över denna gång heller. Bebisens huvud är fixerat och trycket nedåt gör att jag är KONSTANT kissnödig - inte var 10e minut som tidigare Inga andra känningar...

• Vaniljkyss

godisgumman: Min son var också väldigt vild när han var runt 2 år. Han ska fylla 3 i oktober och har lugnat ned sig betydligt. Han går dock på ur och skur dagis så han får leka av sig ordentligt. När han är hemma så gäller det att hitta på många fysiska och roliga aktiviteter så att han inte klättrar på väggarna... Helt normalt tror jag

• Vaniljkyss

Min bebis är också fixerad men BM sa att det kan dröja ändå... Väskan är i stort sett packad. Skulle gärna att bebis kikade ut bf- då jag har halsbränna från hell och ingenting hjälper, foglossning och nu svårt att sova... Som jag skrev ovan, det trycker på nedåt så man är kissnödig HELA tiden... fast ni förstår säkert EXAKT vad jag pratar om

• Vaniljkyss

Josse B, får man ta Losec när man är gravid? Trodde inte det. Köpte Gaviscon idag som min BM rekommenderade för gravida då den lägger sig som ett lock. Har haft Novalucol som hjälper sådär...

• Vaniljkyss

skulle kollat själv och inte bara lyssnat på min BM Nu provar jag Gavisconen...

• Vaniljkyss

Bodde i Stockholm men bor numera i V:a Götaland. Väntar barn nr. 2

• Vaniljkyss

salzas: födde min son på BB Stockholm och kan VARMT rekommendera det!!!

• Vaniljkyss

salzas: BF är 19 augusti (men jag känner att det kanske blir någon vecka innan - bara en känsla). Jag bor ca 1 timma väster om Göteborg så jag ska denna gång föda på SÄS i Borås. Kommer att sakna BB Stockholm med de härliga rummen man får efteråt med ställbara Hästensängar osv...

• Vaniljkyss
    Nej jag är född i Göteborg, bott i Dalarna och sedan i USA i 10 år. Efter det Stockholm i 6 år. Nu bor jag väster om Borås i min sambos hemstad = nära till farmor, farfar, mostrar och kusiner! Tyckte om att bo i Stockholm men bodde i Birkastan i en etta på 33kvm
  • Vaniljkyss

Hur mår alla? Någon med känningar???

Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)