Inlägg från: Malinskyy |Visa alla inlägg
  • Malinskyy

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

3/8 Kaffetjej, 29 år, väntar 1:a barnet Skåne
    12/8 Carne, 24 år, 2:a barnet (tjej), Vänersborg
    13/8 Kaffetjej, 29 år, väntar 1:a barnet Lund
    14/8 CHARLATAN, 22 år, väntar 1:a barnet (tjej), Örebro
    17/8 Bessie, 31, 3e barnet (kille), Stockholm
    19/8 Vaniljkyss, väntar 2:a barnet, V:a Götaland
    19/8 Vickey ,26 år,väntar första barnet(pojke), Österlen
    19/8 Mrs Carro Andersson, 34 år väntar första barnet, Tullinge- Stockholm
    19/8 Tigger80, 29 år, väntar 2:a barnet (flicka), V:a Götaland
    20/8 Josse.B 29, första barnet, Skellefteå
    21/8 Madelenesvensson, 27 år, 3:e barnet, Norrköping
    21/8 Amnas, 31 år, väntar 1.a barnet, Malmö
    21/8 Malinskyy, 28 år, väntar 1:a barnet, Järfälla Stockholm
    22/8 Ramiss, 30 år, väntar 3:e barnet (pojke), Bålsta
    22/8 Diamant78, 31år, väntar 2:a barnet, Stockholm
    22/8 Bonsai, 28 år, väntar 1:a barnet i Stockholm (Värmdö)
    23/8 Pajjso, 20 år, första barnet (pojke), Södertälje
    23/8 Maddelonken, 23 år, första barnet (tjej), Tyresö
    23/8 Mickan21, 23 år, första barnet, Solberga, Småland

Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
  • Malinskyy

Hej, jag hoppar oxå in, BF 21/8 och har SD o förvärkar, känner även igen det men akuta taolettbesök... Undrar jag hur, var o när det ska starta!??

• Malinskyy

Oj vad mycke som skrivits här inne på en dag... har nu läst alla inlägg men glömt vem som sa vad!

Idag är det 15 dgr kvar och jag känner mig otroligt pigg, glad o full av energi!! eh, ska det vara så?? Tycker att tiden springer iväg och jag bara njuter av allt som jag hinner fixa och förbereda! Hela den här veckan har jag haft saker för mig och varit ute på äventyr, imorrn blir det lugnare, ska sy och baka...
    Nästa vecka ska jag vila med undantag för bakning och städning!

Magen har sjunkit rejält och gör att jag känner mig smidigare och har lättare att andas o äta. Har packat Pyrets väska men inte min... ska göra det imorrn.
    Har sammandragninag mest hela tiden, speciellt på eftermiddagrna, trodde från början oxå att det var Pyret som stökade runt men har nu förstått. Molvärk i rygg o mage har jag varje dag för att inte tala om på morgonen innan första toabesöket!

• Malinskyy

Jag har oxå 14 dgr kvar idag o haft rejäla förvärka nu på morgonen... Brukar inte ha sammandragningar nattetid med undantag för inatt då det bar stenhårt hela tiden...
    Vaknade av Smärta som kom o gick vid fyra tiden... ved halv sju avtog det o jag kunde somna om, trodde nästan att det var dax!!

• Malinskyy

Spännande med vattenflytningar! Har inte heller haft specillet mkt under graviditeten o inte nu heller... Kankse är lite vatten tillsammans med flytning??

• Malinskyy

Vaniljkyss: Hur går det?? Är värkarna kvar??

Jag vaknade som alltid runt 04.30 och idag 04.34 för att vara exakt! Vaknar då pga SD o tryck men imorse även med molvärk i ryggen... När Älskingens klocka äntligen ringde 05.30 gick jag oxå upp... INgen idé att ligga där, speciellt inte då jag ändå ska vara klart kl.8.00 då nån kommer för att justera värmepannan!

• Malinskyy

Jag tog ett bad o alvedon - känner inte lika mkt nu så jag kankse lyckas ta ett ikeabesök iallafall... Har liksom ont ner i ljumskarna, vad är det?? Aldrig haft förr??
    Btw - såg fel på tiden, installationskillen kommer 12-13!!!! Trodde han skulle varit här 8.00 Suck, jag som tänkte sova middag efter ikeabesöket o lunch!!

Nyfiken Vaniljkyss... BB?

• Malinskyy

Haha... BB, känns inte så... inte än! Tror att det är bra att rör på mig!! Kan ju ha såhär i flera veckor till utan att nått händer!

"ses" senare... :)

• Malinskyy

Aha!! Så även du har hittat till bloggen - kul o älkommen!!

Tillbaka från Ikea nu (ligger 10 minuter härifrån) och köpte allt som stod på min lista - skönt!! Imorrn blir det hemmapyssel o syverkstad!!
    Efter alvedon o dusch så försvann värkarna lite, dock inte molvärken men vips på ikea så kom det tillbaka, men det kommer o går, den smärta som är konstant är molvärk de andra skiftar, fick även som blixtsmärta neråt... Förvärkar eller vad tror ni?? HÅler med Vaniljkyss: kan lika bra vara såhär i tre veckor till utan att något häder...

Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)