vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)
En fråga är det någon här som har börjat få ilningar i benen? Det strålar som ner i benen, undrar om det beror på att barnet klämmer någon nerv eller nått.
ja, tänk nu börjar det närma sig 17 dagar kvar +- 14, hoppas att det inte blir +14 för då storknar man ju!  

Jag försöker också känna efter, men inget verkar vara på G, har inte märkt av något om den berömda "slemproppen" så den sitter säkert kvar, och inga konstiga sammandragningar, har enbart mera ont i fötterna, men en sak som jag märkte igår var att det kom ganska mycket råmjölk från "tissarna"...
Ska ialla fall idag till BM så då får vi se vad hon säger, ska idag fråga om hon kan känna hur stor bebisen är, om det är en lillfis, normal, eller en sumo.  

Ha det bra!
Jag har just kommit hem från BM och nu är våran lilla fixerad!! Ligger i mitten av kurvan och har gjort det hela tiden, har aldrig gjort någon utstickare någon gång.  Så hon tror att det är en normal stor bebis...men som sagt, det går inte att säga säkert.  Och alla värden var bra  
  Så nu är det bara att vänta!!
Vaniljkyss: Jag håller hoppas också att det blir ditt sista BM- besök  ![]()
In Love: Har varit inne och läst din förlossningsberättelse och jag blev glatt överraskad  
  Det verkar ju ha varit en toppen förlossning. Och den tog inte så lång tid. Och denna förlossning som du har framför dig kommer att gå bra den me`!  Oj, vad spännande detta ska bli!  
  Inte många dagar kvar nu!
Ja det börjar närma sig och våran hundvakt som ska ta hand om hunden när det är dags far till Stockholm nu i helgen...så efter helgen får det börja tycker jag.
Men min sambo vill inte att det ska börja förrens efter 2 veckor pga att de har så mycket att göra på jobbet. Men som sagt, man får ju inte bestämma  

Jag hoppar också in!  

3/8 Kaffetjej, 29 år, väntar 1:a barnet Skåne
12/8 Carne, 24 år, 2:a barnet (tjej), Vänersborg
14/8 CHARLATAN, 22 år, väntar 1:a barnet (tjej), Örebro
19/8 Vaniljkyss, väntar 2:a barnet V:a Götaland
19/8 Vickey ,26 år,väntar första barnet(pojke), Österlen
20/8 Josse.B 29, första barnet, Skellefteå
22/8 Ramiss, 30 år, väntar 3:e barnet (pojke), Bålsta
Hur är det annars med alla? någon som är på G? Nya känningar?
Jag håller med dig Vickey, det är inte lätt när man är förstföderska..man vet som inte vad man ska leta efter. Men för mig är det som stilla, har som inte haft några samandragningar( har inte direkt känt några under hela graviditeten), och ingen slempropp, bara strålningar ner i benen.
Men jag hoppas att det snart är på G!  

Vad många som det verkar vara på G för...jag vill också ha sammandragningar, förverkar, då skulle det nog kännas som att det är på G!  

Diamant 78: Jag hade också funderat på att åka till stranden..men som sagt, orken finns inte där. Så jag tror att jag ska göra som du och Sazee baka! får väl googla fram nå bra recept på goda kakor!