vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)
mrs carro... har också BF den 19e och känner precis som du. är redo NU. mår illa etc. letar symptom HELA tiden!
mrs carro... har också BF den 19e och känner precis som du. är redo NU. mår illa etc. letar symptom HELA tiden!
Jag ska också till BM idag... Har inga "riktiga" känningar av att det skulle vara på gång.
Huvudet är som sagt fixerat och jag känner ibland de där "stickningarna" i underlivet när jag ska sova när bebisen försöker röra på huvudet... Sett ljusrosa spår i trosorna (slempropp på G?) Verkar vara riktigt trångt i magen för bebis rör sig mindre och mindre, spjärnar dock varje kväll så jag vet att h*n är ok. Trycket nedåt är stort och jag är som sagt kissnödig hela tiden och halsbrännan är helt galen. Tack och lov så verkar foglossningen blivit bättre efter det att jag gick på semester!
mrs Carro... nja spår av rosa om man verkligen anstränger sig när man tittar
Uppdatering från BM:
Huvudet fortfarande fixerat och och SF-mått hela 39 så jag ligger på övre kurvan (har gjort det hela tiden och har en BM som mäter någon cm generöst). Är vanvettigt törstig hela tiden så vi kollade blodsockret men det var normalt. Däremot så något lågt HB då det är svårt att äta Levaxin (ämnesomsättningen), Niferex (järn) och Gaviscon (halsbrännan) samtidigt. Ska bli SÅ skönt att slippa Niferex och halsbrännan. Fick en ny tid redan nästa vecka och hoppas att det blir mitt sista BM-besök innan BF
Ska packa det sista till BB-väskan nu (ansiktskräm etc.) Allt som ska sys är klart. Nya sängkläder till vagnarna - Burberry-inspirerat tyg samt nappåse, spjälsängen är bäddad och småbarnskläder och grejer rena och klara... KOM NU - ALLT ÄR KLART
halsbränna... kliar överallt... kan inte sova
buhuuu
Ramiss, läste din tråd. Kramar om. Vi är också som 2 vänner mer just nu men här är det jag som inte har lust. Hoppas det vänder sedan. Låter som om du måste ta ett allvarligt prat med killen... snarast!
ska vi börja en BF-lista? Jag kan börja men har inte PLUS så den som vill får gärna putsa till den och göra snyggare...
19/8 Vaniljkyss Väntar 2:a barnet V:a Götaland
3/8 Kaffetjej, 29 år, väntar 1:a barnet Skåne
12/8 Carne, 24 år, 2:a barnet (tjej), Vänersborg
14/8 CHARLATAN, 22 år, väntar 1:a barnet (tjej), Örebro
17/8 Bessie, 31, 3e barnet (kille), Stockholm
19/8 Vaniljkyss, väntar 2:a barnet, V:a Götaland
19/8 Vickey ,26 år,väntar första barnet(pojke), Österlen
19/8 Mrs Carro Andersson, 34 år väntar första barnet, Tullinge- Stockholm
20/8 Josse.B 29, första barnet, Skellefteå
21/8 Madelenesvensson, 27 år, 3:e barnet, Norrköping
21/8 Amnas, 31 år, väntar 1.a barnet, Malmö
22/8 Ramiss, 30 år, väntar 3:e barnet (pojke), Bålsta
22/8 Diamant78, 31år, väntar 2:a barnet, Stockholm
22/8 Bonsai, 28 år, väntar 1:a barnet i Stockholm (Värmdö)
23/8 Pajjso, 20 år, första barnet (pojke), Södertälje
23/8 Maddelonken, 23 år, första barnet (tjej), Tyresö
åh va' spännande... någon som verkligen känner att det är på gång??? vi måste göra en uppföljningslista när alla föder... kommer antagligen att se "helt" annorlunda ut än BF-listan!
jag har bara de vanliga besvären (halsbrännan, tungt att andas, och tryck nedåt). De rosa spåren jag trodde jag såg i trosan måste varit en hallucination för det är definitivt ingen slemmis på G. Bara rikliga flytningar. Träffade en tjej igår som gått 2 dagar över tiden - hennes mage var enorm och jag kände mig som 6e månaden bredvid henne så det kanske dröjer ett tag till för mig... 13 dagar kvar för mig... ja ja