Då är de ju på g, härligt! Tänk positivt!
Lillpinglan skrev 2009-08-24 06:48:58 följande:
Bf+3 idag... och helt lugnt!Kände ju av igår!?!? Ringde förlossningen eftersom jag trodde det kommit lite fostervatten.. fick dricka kall söt saft för att se om bebisen började röra sig mer. Hände inget. Buffade och hade mig och till slut fick jag ett livstecken, men annars är den vääääldigt stilla. Så även nu på morgonen, men jag har fått den att röra sig lite genom att knöla runt på magen igen. Stackarn.. Hade även ljusrött vattenblandat på toapapperet och på bindan hela dagen. Några små koageler (eller vad det heter).. Hade molvärkar igår som kom och gick. Var SÄKER på att få åka in inatt, men nu är det morgon och allt är lugnt!??!?! En blodblandad slemsträng i morse och för övrigt ljusrött vattenblandat på papperet igen.. Känner mig så himla snopen eftersom jag informerats av läkare, överläkare, barnmorskor att jag mest troligt inte kommer att gå hela tiden ut p.g.a. rusande hjärta och hjärtmedicin (kroppen stressad)..!! Ni som har koll... visst är det en pojke när man går över med andra barnet (fick dottern en dag för tidigt), fosterljud 120-130.. tycker magen är mindre bred än förra gången och har bara lagt på mig på magen. Strimma hela vägen.. Jag kan helt omöjligt låta bli att spekulera och dessutom SÅG jag ju att det var en pojke på det sena ultraljudet.. GAAH jag är så nyfiken!!!!! Och med ovan menar jag inte att jag föredrar det ena eller det andra!