• vickey

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

Vaniljkyss skrev 2009-08-10 13:29:46 följande:
    Hej tjejer! Har precis fått ansiktsbehandling, fixat ögonbrynen och fått fotvård. Känner mig som en prinsessa. Fick presentkort i födelsedagspresent i somras. Mmmm... Nu ska jag till BM, som sagt, förhoppningsvis för sista gången. Nej jag hade INGA känningar förra gången. På morgonen av självaste bf-dagen så ringde sambon och jag satte mig upp i sängen - då kände jag hur det blev blött i trosan (bara några matskedar eller så) och jag sa "oops - antingen gick vattnet eller så kissade jag på mig lite granna... Jag åkte till BB och det var minsann vattnet. På kvällen kom slemproppen. Tyvärr började jag blöda på natten så de satte igång mig morgonen efter så jag fick aldrig uppleva "egna" värkar... Men som sagt - trodde jag skulle gå över då jag inte hade haft några känningar innan vattnet började sippra...
    avis på ansiktsbehandling o fotvård. hade kunnat ge mycket för att få känna sig som en prinsessa i stället för flodhäst ;p
  • vickey

här är en till som undrar.. hur går det för er Vaniljkyss och malinskyy?

• vickey
    Malinskyy skrev 2009-08-12 08:36:29 följande:
    Jag tog ett bad o alvedon - känner inte lika mkt nu så jag kankse lyckas ta ett ikeabesök iallafall... Har liksom ont ner i ljumskarna, vad är det?? Aldrig haft förr?? Btw - såg fel på tiden, installationskillen kommer 12-13!!!! Trodde han skulle varit här 8.00 Suck, jag som tänkte sova middag efter ikeabesöket o lunch!! Nyfiken Vaniljkyss... BB?
    ok,du vågar chansa på ett ikea besök? trots värk i ljumskarna fortfarande. Hoppas ikea besöket blir till belåtenhet.drygt när man är inställd på att det är tidigt på morgonen som installationskillen ska komma och det inte stämmer, dagen blir ju mer svår planerad då. försök klämma in att sova nån stund under dagen i alla fall ;).
    vet tyvärr inte vad det är men känner av värk i ljumskar av o till här med, bebis som sjunker kanske?

ja vaniljkyss... BB? nu är man allt bra nyfiken...
  • vickey
    Malinskyy skrev 2009-08-12 08:50:41 följande:
    Jag får sånna paniktoabesökkänsla... suck!! Nån annan??
    kanske inte ska ta ikea besöket då?
    kanske blir bb besök i dag istället? ;) *håller tummarna för dig*
  • vickey

*håller tummarna för att det är på g för dig vaniljkyss och ni andra som känner av... ;)

• vickey
    Kaffetjej skrev 2009-08-12 11:50:42 följande:
    Paniktoabesök här med, inget kul igår innan biobesöket .
    det kan man förstå ;)
  • vickey

skönt att du fått shoppat allt :)
    kan ju va förvärkar men jo de kan ju hålla på i veckor. men man kan ju alltid hoppas att något händer ;)

• vickey

här har man nästan inget att pyssla med kvar...
    nu går man bara o väntar...
    var köper man en bra sängmobil till liten som inte är allt för dyr? eller räcker det med arm? bör man innhandla tvättlappar på ikea?
    funderar ev på att köpa ett bärsele men har köpt en sjal ,är det onödigt?
    sitter o kollar på nätet. fann denna vad tror ni ära barn

Babycarrying bag www.pippilotta.se/default.aspx&prodid=1320

• vickey
    Malinskyy skrev 2009-08-12 12:20:17 följande:
    snygg o smidig. Bra att man kan byta "motiv" lätt! Bra pris oxå!! :)
    ?? vilket menar du ?? *helt borta känner jag mig nu.*
  • vickey
    CHARLATAN skrev 2009-08-12 12:21:53 följande:
    Undrar också över mobil till sängen. Har varit inne i fasiken alla leksaksaffärer men de verkar bara ha ett märke, och det är med ett fåtal mobiler som snurrar och låter och kostar fööör mkt för vad jag anser en mobil borde kosta.
    funderar mer o mer på en mobil arm så man kan byta motiv smidigt, mellan alla godsedjur o sånt...
Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)