Inlägg från: Muminski |Visa alla inlägg
  • Muminski

Gå på fest när man är sjukskriven...okej??

Självklart, men som så mycket annat är det inte svart eller vitt, det beror ju på vad man är sjukskriven för och hur "aktiv" man är ute i svängen.

Jag var på middag på en pub en vecka efter en ryggoperation. Hasade fram på kryckor och fick oändligt mycket hjälp av omgivningen så att jag kunde sitta på ett bekvämt sätt. Man kan väl inte säga att jag slog klackarna i taket direkt Men jag var ute och roade mig och INGEN kan komma och säga att det är fel, eller?

Ditt liv är ett resultat av dina val.
  • Muminski
    LillaLinan skrev 2009-07-17 11:27:58 följande:
    Lilli by the Sea skrev 2009-07-17 11:22:53 följande: precis det vi funderat på...min kompis ramlade nämligen av en häst och fick ryggont. Blev sjukskriven. En helg gick hon ut på krogen och då blev en annan kompis vansinnig! Hon menade att om ngn gjorde så på hennes jobb skulle hon bli galen!!!!
    Va?? Varför det?? Det gör ju inte direkt ont att vara på krogen.
  • Muminski
    LillaLinan skrev 2009-07-17 13:51:20 följande:
    jag vet ärligt inte varför hon blev sur! nu går hon och säger kommentarer som: man kanske skulle bli sjukskriven så man hinner festa! taskigt jag vet...
    Oh jisses!! Hon kan få min ryggproblematik vilken dag som helst. Jag jobbar mer än gärna!
Svar på tråden Gå på fest när man är sjukskriven...okej??