IVF i mars del 8
Hejsan på er alla! Nu hittade även jag hit.
Har inte hunnit läsa allt jag missat, får uppdatera mig senare.
Här är allt fridens liljor. Semestern har börjat jättebra med lite firande av en 40-årig fruga.
Hejsan på er alla! Nu hittade även jag hit.
Har inte hunnit läsa allt jag missat, får uppdatera mig senare.
Här är allt fridens liljor. Semestern har börjat jättebra med lite firande av en 40-årig fruga.
Glenda> Jag har varit på semester en månad o började jobba igen i måndags. Haft en underbart skön semester! Jag har tittat in här ett par ggr men känner att jag inte har så mkt att skriva. Jag vet inte själv OM, och i så fall HUR, jag vill ha barn. Allt känns ganska långt bort, vilket troligen är mitt försvar som sätter in som nåt form av skydd. Det gör också att jag läser det mesta ni skriver ganska slarvigt då jag inte har något riktigt engagemang längre, även om jag önskar er alla all lycka o framgång i att "skaffa" barn. Antingen så avvecklar jag mig på denna sida eller så tar jag o frugan ett beslut snart att göra nytt försök o i så fall stannar jag väl kvar här.
Nästa vecka åker vi till Barcelona för o fira min 40-årsdag
HA det jättebra allihop!!!
Hejsan!
JAg tittar in här ibland men har mer eller mindre gett upp den här siten. Även om jag tycker om er alla så känns det ju inte så aktuellt att sitta här o läsa om bebisar o stora magar när det inte vill sig för oss. För att min strutstaktik ska fungera så måste jag hålla mig borta härifrån. Frugan o jag har i princip bestämt oss för att vi inte har någon möjlighet till barn.
Timoa tack för din tanke o grattis till ert husköp! Hälsa Parvel!
Lycka till alla!