• Vreni

IVF i mars del 8

God morgon!

Har hittat hit! Får berätta att Lilly har fått sina hörntänder i överkäken...stolt mamma....

• Vreni

Al: Gud vad härligt! Stort Grattis!

• Vreni

Stabilo: Välkommen tillbaka och GRATTIS!!!! Håller med Frivolten...gud vilken resa...men allting är bra och det är huvudsaken.

epa: Grattis till första tanden!

Själv: Håller på att packa för om 3 veckor är det dags att flytta hem igen. Twinsen flyger till Sverige redan på fredag och jag måste tvätta.....
    Lilly har fått 4 tänder i överkäken och är gnällig och grinig. Sedan jagar hon min katt, häller ut/käkar kattmatt, river sönder alla tidningar, tömmer papperskorgar och är envis som bara den. Hon protesterar när jag säger nej till henne och blir superarg! Men hon säger mamma (stolt), vinkar när jag säger hejdå och klappar i händerna när jag börjar sjunga. Så allt är underbart med andra ord!

Kramiz// Vreni

• Vreni

epa: Vilken sommarvärme???? Det regnar, det är kallt och blåser.....men from i morgon ska det blir fint. Nej, det är inte jobbigt att packa, jag är ju van!

Glenda: Lilly är tidigt och om hon fortsätter så här då flyttar hon hemifrån när hon fyller 1. {#lang_emotions_wink}

Ju, det finns mjölkfritt. Jag kan rekommendera Alete eller Hipp som burkmat. De flesta sorter är utan mjölk. Sedan finns det Humana SL (rosa förpackning - går inte att missa) som gröt och ersättning att köpa i de flesta lite större affärerna. Humana gröt käkar Lilly oxå och den är god faktiskt. Tyvärr känner jag inga barnvänliga platser i Berlin - var där sist som tonåring och kollar man efter andra saker, typ nattliv. Men det finns ett zoo som är bra, ett köpcenter (Kaufhaus des Westens), mer kommer jag inte ihåg....tyvärr. Hade gärna hjälpt dig.

• Vreni

Hej på Er!

Är i Sverige nu. Håller på för fullt med att packa ut kartonger och inreder min nya lägenhet....stress....men, men.

Kramiz på Er! Uppdatera mig senare....

• Vreni

epa: Ju, tack det känns bra faktiskt. Barnen är superglada och har börjat i skolan nu. De var hos sin pappa på semester de senaste veckorna men på måndag är de hemma hos mig. Sedan är det fullt upp Hur är det själv?

• Vreni

Sootie och Anna: Tack! Tänkte stanna faktiskt

• Vreni

Halloj!

Skickar en solhalsning fran Gran Canaria!

Kramiz// Vreni

• Vreni

Stabilo: Tack! Men det ar "bara" jag som ar pa semester! Ska vila upp mig nu!

Svar på tråden IVF i mars del 8