• Frivolten

IVF i mars del 8

AL72! Säger det här med... STORT GRATTIS!!

Tack för Alla Gratulationer!
    På torsdag bär det av till Göteborg för VUL på SU... {#lang_emotions_sealed}
    Har inte råkat ut för några mer direkta orosmoment [färgade flytningar eller annat otyg], mår lite illa... Men det är ju just allt... känns lite nere vid livmodern då å då.. om det är bra eller dåligt vet jag inte...
    Skulle gäääärnaaaa ha lite symtom å riktigt känna mig gravid...
    Känner mig fortfarande lite skeptisk...
    Men på torsdag lär jag ju veta...

Så Kära Vänner, Håll nu tummarna för mig å tänk på mig på torsdag fm!!

~HoppasHoppasHoppas~
  • Frivolten

Åh, Stabilo!!
    Först å främst... VA UNDERBART å se Dig här!!
    Å va UNDERBART att Du ÄR GRAVID!!! Mitt ALLRA ALLRA STÖRSTA GRATTIS TILL DIG!!
    Får som en klump i halsen när jag läser... Å vilken resa sen..!! Oj, oj, oj!!
    Men STORT STORT GRATTIS!! Å visst är det Din tur nu, det bara måste det!!

Tack för gratulationerna själv förresten! Du måste alltså ha testat positivt exakt en vecka före mig! Vilken vecka är Du i nu??
    Jag förstår både att Du har svårt att förstå, att det verkligen är sant, å att Du dessutom är livrädd för det som inte får ske... Jag känner precis det samma. Säger inte ens att 'jag är gravid' utan 'jag har testat positivt'..
    Stort Grattis, som sagt, å jag hoppas SÅÅÅÅ att vi båda kommer få Bebis i februari!!
    Det ska vi! Sån det så!!

~HoppasHoppasHoppas~
  • Frivolten

Förresten, TACK för Era tummar inför torsdan!! I need them!

~HoppasHoppasHoppas~
  • Frivolten
    JAAAAAAAAAAAAAAAA!

Igår fick vi se Världens Finaste Bebis på 22 mm med ett tickande hjärta!!

Helt otroligt att detta händer oss!!

...Precis lyckligast i hela världen...

Grät nog lika mycket som den gången vi fick mf konstaterat...
    ~HoppasHoppasHoppas~
  • Frivolten

Nu ska jag slänga all oro åt skogen å börja NJUTA NJUTA NJUTA av detta fantastiskka mirakel...

P.S Jag var igår i vecka 9+4 och Liten stor som 9+0, vilken var helt inom ramarna!!
    Så hux flux vart vi utskrivna från SU.. känns jättekonstigt!

~HoppasHoppasHoppas~
  • Frivolten

Tack Alla!

Ska ringa MVC på måndag. Känns lite pirrigt.. å nästan förbjudet...
    Hoppas vi får komma dit snaaaart!

Apropå tänder. Vilma är 14 månader å har endast en liten tand i nederkäken. Så, OJ!, vad det där verkar variera!
    Hon är för övrigt världens goaste tjej! Nu på sistone har vi setts lite oftare, [bor ju tyvärr en 16 mil ifrån varann] så nu har hon kännt igen mig de senaste gångerna! SÅ KUL! Å jag får sånna pussar att tom hennes mamma blir sotis [hon påstår att hon kanske får en sån puss i månaden, som jag får flera om dan..]! Ja, kul är det! {#lang_emotions_laughing}

• Frivolten

Vi fick komma dit snart! Redan på torsdag kl 13 ska vi dit på Inskrivningssamtal!
    OJ! Vad spännande! {#lang_emotions_laughing}
    Å tills dess måste vi ta ställning till om vi ska göra KUB å NUPP, eller va det nu heter...
    Jag vet inte jag... hur resonerade Ni??
    Visst skulle det vara skönt med ett lugnande svar. Men om man inte får ett lugnande svar... Skulle vi ta bort vårat efterlängtade barn då...?? Känns ju inte så...
    Å det är ju på nåt sätt det som är det viktiga.. vad göra med resultatet??

Stabilo! TACK! Jo, helt fantastiskt var det... FÖRSTÅS! Å det var ju faktiskt först från denna dag, jag har sett mig som gravid, å insett att jo, vi kanske faktiskt kommer få en Bebis. {#lang_emotions_laughing} Så jag har mycket att ta igen av veckorna som varit.. {#lang_emotions_laughing}

Låter himla bra att Du ska följa mig i bortkastandet av oro å istället bara njuta! För min del har det faktiskt gått långt över förväntan.. Otroligt hur mycket som släppte där i torsdags!
    Tycker oxå det är HIMLA SKOJ att vi ligger så lika till!
    Är det Ditt första besök på torsdag oxå?? Eller har Du varit där innan??

SnorkFröken! Vink Vink! Tänker allt på Dig! Å undrar hur Du har det?? Kom gärna in å berätta! Kram på Dig!

~HoppasHoppasHoppas~
  • Frivolten

KÄMPAR SOM VÄNTAR:
    chipmunk

SPRAYAR

SPRUTAR

ÄP

ET/FET

RUVARE

GRAVIDA
    Frivolten: FET nr 2 9/6, + 23/6, BF 27/2 2010, VUL SU 30/7, Inskrivning MVC 6/8 (IVF 1 minus, IVF 2 MA, FET 1 minus)
    AnnaS: IVF nr 1 - 2 MF, IVF2, Minus. Fet 22 april. +1/5, BF 11/1-10

FÖDDA
    Glenda Glad: IVF nr 1, +14/4, KS 5/12, Peder, 2780g.
    Vreni: IVF nr 4, +8/4, Född 12/12, Lilly-Marie, 3360g & 51 cm
    Parvel: IVF nr 1. +9/4, BF 15/12, född 24/12, Elvin, 3290g & 51 cm.
    Nettann: inf IVF nr 1, +30/4, BF 1/1-09, född 10/1, Max, 3455 g. & 50 cm.
    Timoa: FET nr 1, +8/5, BF 15/1-09, Alexander född 23/1, 3530 g & 53 cm
    Epa77: IVF nr 2, +26/6, BF 3/3-09,född 26/1, Märta 2550g & 44cm
    Wednesday: IVF nr.1 +3/6 BF 5/2-09, född 8/2 Tila 3565g & 51cm
    Sootie: FET nr 1, +9/11, UL 10/2 BF 14/7-09, Aston född 5/7 3220g & 49cm

SUPPORT
    Ewfa

EWFAS SUPPORT
    AnnaS

ADOPTION
    AL72: väntar på barn i från kina, förhoppningsvis i år, 2009

ÄGGDONATION:
    Snorkfröken: Står i kö......