• Wednesday85

IVF i mars del 8

Sootie- Ja vänta du bara, rätt som det är så är han också 7 månader och då sitter du där och kan inte förstå vart tiden tagit vägen.

• Wednesday85

Anna- Ojdå, över halva tiden avklarad redan då!
    Här är det bara jag som är hemma, både för att jag vill och för att vi förmodligen inte skulle överleva ekonomiskt om sambon var hemma.

• Wednesday85

Al- Vad kul, tänk att du får fira jul men din son!! Nu är det verkligen inte långt kvar ju!

Glenda- Vad kul att han säger mamma! Jag tränar Tila varje dag

• Wednesday85

Frivolten- Svårt att veta vilket datum du ska räkna ifrån.. Men jag hade nog gått efter sista UL tror jag, men det är väl snart dags för RUL, då får du säkert ett nytt datum igen!
    Spännande att åka och titta på barnvagn! Kommer ihåg när vi gjorde det, kändes nästan lite förbjudet på något sätt Men kul var det! Hämtade hem vagnen redan i v.19 så det var lååång tid att gå ocg titta på den tomma vagnen

• Wednesday85

Epa- Dricker Märta välling? Kan säga att här har nattsömnen blivit tusen gånger bättre sen jag slutade amma och Tila började med välling. Förut sov hon brevid mig, vaknade mellan 2-5 gånger varje natt och somnade inte om förrän jag ammade henne, nu somnar hon kanske vid 20 på kvällen, vaknar oftast till ett par gånger på kvällen och natten, men då räcker det att ge henne nappen så somnar hon om.

• Wednesday85

Glenda- Ja det är det verkligen!

Det är konstigt att killar är så besatta av sina snoppar, det börjar alltså redan innan dom blir 1 år och håller väl i sig resten av livet verkar det som

• Wednesday85

Epa- Ja det förstår jag, men känner du att du inte får sova så kan du ju alltid testa med vällingen längre fram

• Wednesday85

Vad mysigt att ni börjar känna sparkar!
    Nu har jag kommit på att jag saknar min mage, det är mest i efterhand som man tänker på hur mysigt det faktiskt var!
    Börjar verkligen förstå nu hur fort tiden går, Tila är redan 8 månader nu, och de första bebisarna i tråden ska ju snart fira ettårsdag!!

Svar på tråden IVF i mars del 8