Var är det konstigaste era katter äter?
Ena katten äter majs och bönor.
Den andra katten äter sockerkaka och plastpåsar.
Ena katten äter majs och bönor.
Den andra katten äter sockerkaka och plastpåsar.
Allt som trillar på golvet från middag och lunch... det som att ha en liten gödgris under bordet...
Hade en katt när jag var barn som också älskade majs. Och ris! Och pasta... Gärna med fisk och lite gräddsås
Men det värsta måste vara när de äter upp sitt eget kräks... blö!
Vår kattpojke, som nu är död, älskade lussekatter när de var varma och nybakta. Åt dem direkt från plåten!
våran ena äter allt! tex chili con carne med ris och allt..
min gammla katt åt majs o championer på burk. sen hade vi en katt som älskade gurka gick inte o ta den i från han man han ratade nyfångad fisk, den var vi tvugna o steka om han skulle äta
Jo nu kom jag på en till sak de gillar.
Barnmat.
Den ena blir helt t okig när vi grillar och ska bara ha, ganska normalt kanske. Den andra käkar pommes, liiite udda.
Majs ocn andra grönsaker. En gång hittade jag han på en kebabpizza och då åt han upp ALLA grönsker, lämnade köttet kvar
Vi hade en liten bella innan och hon ÄLSKADE pommes
Vår ena katt äter det mesta. Ja utom fil, han vill ha yoghurt med fruktbitar istället.
Det mest udda han ätit är citron tror jag. Utöver det älskar han innerligt majs och champinjoner (konservburksvarianten).
Haha har också en kisse som gillar yogurt med fruktbitar i särskilt aprikos och nektarin dessa sparar han till sist...sen blir han helt galen av choklad och vattenmelon!!!Måste vara något allvarligt fel för fisk äter han inte om han får smaka typ makrill med tomatsås så äter han bara tomatsåsen!!!
Jag har den kräsnaste katten i världen. Hon äter typ ingenting, knappt ens kattmat. Om man köper hem ett par räkor till henne eller nåt annat från fiskdelikatessen brukar hon nosa försiktigt och slicka lite.
Hon kan få för sig att slicka ur en skål med fil, men det är också allt.