• Spicy Women

Var är det konstigaste era katter äter?

Ena katten äter majs och bönor.
    Den andra katten äter sockerkaka och plastpåsar.

• Svar på tråden Var är det konstigaste era katter äter?
  • Bebisfixerad

Filippa K skrev 2009-07-19 00:39:43 följande:

ha ha

Har jag aldrig hört , lök?? =)
    haha aa ja skulle göra tomat å lök sallad å tappade en bit lök på golvet å hon åt upp den med nöje testade å ge en liten bit till å den slank ner fort haha
  • Vickanflickan

min katt har fått kattungar och den ena kattungen är helt såld på chips. jag har varit med om att vuxna katter äter det men inte att en kattunge varit så förtjust i det innan

• Pernilla75

Chefen är helt såld på äpple och tomat.
    Indra gör vad som helst för burkchampinjoner.
    Plexus älskar dig för evigt om han får lite räkost, leverpastej, räkor eller kräftor.
    Atlas ulkar sig och spyr om du ens låter honom lukta på räkost eller leverpastej.
    Trolla bryr sig inte...

• Bebisfixerad
    Pernilla75 skrev 2009-07-19 02:20:16 följande:
    Chefen är helt såld på äpple och tomat.Indra gör vad som helst för burkchampinjoner.Plexus älskar dig för evigt om han får lite räkost, leverpastej, räkor eller kräftor.Atlas ulkar sig och spyr om du ens låter honom lukta på räkost eller leverpastej.Trolla bryr sig inte...
    haha champinoner =)

min katt gillar inte kattmat :P
  • Multignutten

Vår katt har nyligen upptäckt isglass, vid 13 års ålder. :) Vanlig glass är annars en favorit och grädde, kaviar, räkor, leverpastej men det hör väl till vanligheterna. :D

• enlitenstund

Min ena katt tuggar på tejp när han får chansen... och på hårsnoddar.

• Jennnyn

Den ena fullkomligt älskar vaniljyoggi. Speciellt den där på liten burk, "delikatessyoghurt" tror jag den heter Han är även löjligt förtjust i att bita på plast. Ofta gör han det om han vill ha uppmärksamhet, om man ignorerat honom några minuter..

Den andra älskar majs

• JennyCecilia
    Filippa K skrev 2009-07-19 00:15:31 följande:
    Vår ena katt äter gärna grönsaker, majs, gurka, paprika osv Ostbågar - gillar inte alla katter det? iaf ost? Våra gillar det + chips =) Turkisk peppar?? Oj =) Tror katter gillar äta det mesta?
    Tydligen så gillar en del katter det salt i lakrits.
    Det går inet att ha framma den turkiska perpparen får då först slickar hon på alla och sen äter upp alla godisar.

Våra katter äter bara det jag nämnde utöver torrfoder.
    En av de blev sjuk och alla äter nu det onödigt asdyra vetrinärfoder.
    Tror det är så bra för våra katter äter inte grädde, räkor, fisk eller kyckling.

Bara det jag nämnde tidigare.
    Min dagbok: ladyj112.xpy.se/
  • snuvig

lovis var galen i alla sorters melon och även isbergssallad, därtill hade hon ett fenomenalt luktsinne så det fanns ingen chans att man kunde smyga med något av dom. sa man lovis, sallad.. så började hon knorra och sprang till köket. hon var en mycket speciell katt och jävlar vad jag saknar henne

• snuvig

hon drack förresten också bara ur glas om hon fick välja själv, stoppade ner huvudet eller doppade tassen och slickade av den. hände mer än en gång att hon fastnade men lärde sig ingenting av det

Svar på tråden Var är det konstigaste era katter äter?