• elektra1

Gräsö? Någon som vart där?

Hej.
    Någon som vart på gräsö?
    Påminner det om åland?
    Och någon som vet någon bra camping
    med bra bad?
    Eller rum att hyra.

• Svar på tråden Gräsö? Någon som vart där?
  • Emma Kevin och Filips mamma

Jag har varit på Gräsö flera ggr per år i hela mitt 30åriga liv. Vi har landställe där. På Östermörtarö.
    Finns en camping, som ska tydligen vara populär. Har själv inte varit på den, mer än att åkt förbi. Finns badplats vid campingen.
    Finns ett vandrarhem också, men har ej själv varit där.
    Rekommenderar verkligen dig att åka dit! Gräsö är JÄTTE fint! Jag älskar att vara där!

• elektra1

Emma och Kevins mamma skrev 2009-07-18 12:08:48 följande:

Jag har varit på Gräsö flera ggr per år i hela mitt 30åriga liv. Vi har landställe där. På Östermörtarö.Finns en camping, som ska tydligen vara populär. Har själv inte varit på den, mer än att åkt förbi. Finns badplats vid campingen. Finns ett vandrarhem också, men har ej själv varit där.Rekommenderar verkligen dig att åka dit! Gräsö är JÄTTE fint! Jag älskar att vara där!
    Tack för svar
    Har tittat runt lite på internet, verkar finnas många fina ställen.
  • elektra1

Emma och Kevins mamma skrev 2009-07-18 12:08:48 följande:

Jag har varit på Gräsö flera ggr per år i hela mitt 30åriga liv. Vi har landställe där. På Östermörtarö.Finns en camping, som ska tydligen vara populär. Har själv inte varit på den, mer än att åkt förbi. Finns badplats vid campingen. Finns ett vandrarhem också, men har ej själv varit där.Rekommenderar verkligen dig att åka dit! Gräsö är JÄTTE fint! Jag älskar att vara där!
    Snart bär det iväg till gräsö.
    Har du eller någon annan, tips på fina ställen på gräsö?
Svar på tråden Gräsö? Någon som vart där?