• Hera78

Vilken typ av grill har du?

Ifall du/ni har fler än en grill så välj det alternativ som oftast används.

Bloggen om våra liv som husägare: saya78.blogspot.com/
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken typ av grill har du?
  • Trynträ

Kolgrill svarade jag fast egentligen är det en brikettgrill. En rund Weber med avlastningsbord. Kanon är den.

• Trynträ

Licens To Kiss skrev 2009-07-18 18:03:01 följande:

Elgrill. Grillar på balkongen *lyx*
    Blir det inte samma effekt som att steka köttet med en elgrill? Mina föräldrar har en sån också men de tyckte den var rätt meningslös så de köpte en för briketter som vi har.
  • Kaydina

En kolgrill och vi brukar blanda kol och briketter. Mest av den anledningen att vi inte är några stjärngrillare direkt och inte vet vad som är bäst egentligen

Tänker köpa en gasolgrill för jag är trött på att släpa kol och skita ner mig.

• Taggtroden

2 grillringar på gården, 1 stor kolgrill, 1 liten kolgrill, 1 elgrill, 1 gasolgrill. Vi grillar nästan aldrig. Men när vi gör det använder vi oftast kol i kolgrillarna.

• Rigmor Mortis
    Anova skrev 2009-07-18 13:37:23 följande:
    Vi har en klotgrill där vi använder kol.. Den är så otymplig att dra med sig så under denna sommaren har det blivit mest grillning med engångsgrill..
    Det finns små bärbara grillar också, vi har en liten bärbar plus våran vanliga klotgrill (som bor hemma eftersom de som du säger är otympliga att dra med sig)
  • Mrs Charles

Kolgrill! Det blir absolut godast.
    Har man elgrill kan man ju lika gärna steka skiten.

• Miss Lau

Kolgrill men om vi använder kol eller briketter har jag ärligt talat ingen aning om eftersom det är maken som grillar.

• Hägerbo

rund weber kolgrill infälld i en egenhändig gjord bänk/grillbord

*stolt*

• Atamon

Använder grill med kol, antingen en rund typ Weber eller grillar i smed ässjan, har elgrillar också men de används ytterst sällan. Skulle mycket väl kunna tänka mig en stor gasolgrll

• Thaleya

äger själv ingen men vi har en allmän murad grill på gården. Grillar inte i den dock, den är värdelös.

Svar på tråden Vilken typ av grill har du?