prova en svart man
Hur många av er skulle vilja prova att ha sex med en svart man?
Ni som redan har gjort det, var det bra?
Hur många av er skulle vilja prova att ha sex med en svart man?
Ni som redan har gjort det, var det bra?
varför tror du att det ska vara annorlunda...? du har sex med en individ väl
(och det var bra för att han var bra)
Ja varför skulle det vara annorlunda?
Det enda som faktiskt kan skilja sig mellan människor är ju hudfärgen och den spelar ju roll i sex om man inte uttryckligen tänder på en särskild hudfärg.
Jo. jag har testat. Nej, det var inte bra. Inte annorlunda mot alla andra engångsföreteelser.
Inte jag.
Vill inte heller.
De flesta svarta/mulatter jag har varit med har haft större penis än medelsvennson.. Det tycker jag är great
Nej, det skulel jag inte, jag tänder helt enkelt inte på svarta män.
Jag har inte heller tänt på svarta män, men självklart haft fantasier om att ha sex med svarta män. Har inte alla sexfantasier?
Men iaf så slutade det med att jag hade sex med en svart man, och det var riktigt annorlunda och fantastiskt! Han kunde hålla på i flera timmar, och efter en utlösning så var han hård lika snabbt igen. Shit alltså, var verkligen annorlunda.
Om det var bra? Nej det var det inte med just de två jag testat. Skillnad? Han var svart och var omskuren, det var typ skillnaden. Tror du att alla svarta män är lika?
Och hans kuk var helt medel för att krossa alla myter OCH han var 40 min sen till dejten, så tänk på det innan du dejtar en svart (är ironisk för den som inte förstår...)
Jag har haft sex med en mörkhyad men märkte ingen skillnad mot de ljushyade jag haft sex med. Jag vet att det sägs att "alla negrer har så stora kukar", men stor betyder inte alltid bättre. Och dessutom finns det mörkhyade med små snoppar och vita med stora snoppar.