• Anonym (Vill testa)

prova en svart man

Hur många av er skulle vilja prova att ha sex med en svart man?
    Ni som redan har gjort det, var det bra?

• Svar på tråden prova en svart man
  • MAN78

Nej, jag skulle inte vilja prova att ha sex med en svart man.
    Ovanligt puckad fråga.

• micki

det är må hända vanligare att svarta män har större. Det sitter naturligtvis inte färgen i så fall utan sättet de är byggda på. Precis som många arier har breda axlar. Det beror ju inte heller på att de är vita.

Dock är kroppstyper ingen garanti för större "verktyg" och inte heller huruvida de är bra i sängen eller ej.

• Pruttiluskan

Aldrig i livet! Kommer aldrig att hända!

• Pruttiluskan

Anonym (88:a) skrev 2009-07-18 22:07:43 följande:

De flesta svarta/mulatter jag har varit med har haft större penis än medelsvennson.. Det tycker jag är great
    Varit med 2 som har enormt stor kuk...svennejävlar vettu! ;) Mumma!
    ...ne, föredrar lite mer lagom eller mindre! ;)
  • Airlee

Trist grej, att reducera människor till en fetisch.

• Anonym

It´s not how big it is.. it´s the way he swings it...

• Anonym
    StorFot skrev 2009-07-18 23:52:12 följande:
    Wow, gäller det alla svarta män? Måste jag ut och sola... för sitter storleken och uthållighet i hudfärgen då rackarns....
    Och var skrev jag att det gällde alla svarta män? Nej ingenstans, so fuck off med falska anklagelser.
  • Anonym
    Pruttiluskan skrev 2009-07-19 02:39:42 följande:
    Aldrig i livet! Kommer aldrig att hända!
    Aldrig i livet?
  • StorFot
    Anonym skrev 2009-07-19 07:23:13 följande:
    Och var skrev jag att det gällde alla svarta män? Nej ingenstans, so fuck off med falska anklagelser.
    Men du skriver ju som om att han var svart gjorde det annorlunda... därav mitt lilla ironiska inlägg...
  • Anonym
    StorFot skrev 2009-07-19 07:41:45 följande:
    Men du skriver ju som om att han var svart gjorde det annorlunda... därav mitt lilla ironiska inlägg...
    Jag skriver att jag aldrig tänkt förverkliga några såna fantasier men det gjorde jag, och fann något väldigt bra. Varför tolkar du det inte som att man inte ska vara så dömmande när det gäller personens hudfärg? Varför inte tolka det som att man kan finna något väldigt bra om man bara vågar prova?! Nej du tolkar det hellre som att jag är korkad och tror att afrika är ett enda land där alla har sex likadant.
Svar på tråden prova en svart man